“Als een Griekse God ....”
Beoordeling van Castor

Castor
Geclassificeerd als nr. 1 van 160 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 30 - € 51
13 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een culinair plezier! Je wordt ontvangen als een Griekse God voor een geweldige smaakuitstap. Alle gerechten zijn top verzorgd, heerlijk van smaak en heel creatief. Iedereen is professioneel en vriendelijk. De bediening is onberispelijk. Echt een heerlijke beleving. Nu mag je wel wat verwachten van ** toch verdient het een dikke proficiat aan geel het team! Ook bedankt voor de leuke verjaardagsattentie. Wij waren fan en blijven fan! Merci!!!

Datum van bezoek: maart 2024

16 december 2023 beoordeeld

De perfectie! Wat een lunch, wat een lekkere wijnen, wat een sfeer, wat een bediening. Werkelijk top!

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer
27 september 2023 beoordeeld

Topzaak. Dit is grote klasse op culinair vlak. 7 gangen menu exclusief had werkelijk geen enkel gerecht, geen enkel bordje, geen enkel ingrediënt waar ook maar iets op aan te merken viel. De bediening gaat vlot en de zaal medewerkers zijn aandachtig. Ik (alsook mijn tafelgenoten) hebben bijzonder lekker gegeten. Ik kan hier een lange review schrijven over al het lekkers dat wordt geserveerd en hoe verfijnd het is geweest. Dit moet je echter zelf proeven en ervaren. Als de Belgische restaurants een competitie zouden houden, dan zou deze zeker in de top van het klassement staan.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
20 mei 2023 beoordeeld

Bij Castor beland doordat ik een Bongo-bon had gekregen en Castor 1 van de 6 zaken was waaruit ik kon kiezen. Al van bij de ontvangst voel je direct: dit is klasse!
De zaak serveert enkel een meergangen-menu (vegetarische optie beschikbaar) waarbij je kan kiezen uit 6, 7 of 7 'Deluxe' gangen. Wij kozen voor de 7 gangen met aangepaste wijnen.
Van bij de hapjes tot aan de koffie is dit gewoon een culinair orgasme. Unieke combinaties, ruime porties (ik had meer dan voldoende) en een bediening die niets uit het oog verliest.
Wij komen hier zeker terug.. en dat de zaak kortbij huis is, is een pluspunt :)

Datum van bezoek: mei 2023
21 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De traditie werd weer gerespecteerd, voor mijn verjaardag weerom naar dit 2-sterren restaurant geweest om het culinair te vieren. Wij namen de 7-gangen menu en werden overdonderd door de fijnheid van de gerechten waar de viscombinaties mij het meest troffen. 1 gerecht uitpakken zou een onrecht zijn voor de niet geselecteerden, De aangepaste wijnen waren uitstekend en tevens gul bediend. Ook te vermelden is de vriendelijkheid van het ganse personeel met een imposant goede bediening, Ook een speciale vermelding voor Stefanie en Maarten die mij persoonlijk kwamen feliciteren.
Conclusie: reservatie voor 2024 is al vastgelegd!!

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die Castor bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen
Hulste, West-Vlaanderen

Deerlijk, West-Vlaanderen

In Castor geweest? Deel je ervaringen!