“Top food”
Beoordeling van Restaurant Hobo's

Restaurant Hobo's
Geclassificeerd als nr. 3 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 20 - € 35
Beschrijving: Hobo's is enkel in de week open, vandaar dat het de naam zakenrestaurant krijgt. Maar we zijn meer dan een zakenrestaurant. We bieden de hedendaagse klassieke franse keuken, met een sympathieke knipoog naar de japanse roots van de eigenaar. Sushi, Sashimi, Tempura kan altijd worden verkregen terwijl je tafelgezelschap geniet van een lekkere Stoofkarbonade of Black Angus. Langskomen is de boodschap !
9 januari 2024 beoordeeld

Super service,
Lekker eten.
Alles wat je wil en een uitgebreide kaart.
Prijs kwaliteit
Uitgebreide wijnkaart
Komen zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2024

25 mei 2023 beoordeeld

Mooi kader. Heel vriendelijke en efficiënte bediening. Uitgebreide kaart en ook mooie suggesties . Fantastisch lekker gegeten - mooie porties. Als afsluiter koffie met heerlijke versnaperingen.Kortom een echte aanrader 😋

Datum van bezoek: mei 2023
30 maart 2023 beoordeeld

Lekker en vers gegeten, in een gezellig kader, maar iets te prijzig als ik het vergelijk met heel wat andere restaurants in de buurt. We hadden ook wat een "overhaaste" indruk, het moest vooruit gaan. Vb: We hadden onze jassen nog aan, we zaten nog niet eens neer en we kregen al de kaart in onze handen geduwd. Bij de afrekening stelden we vast dat de sauzen (2x 4 EURO) niet bij de details stonden, maar wel aangerekend werden. (dus de som van de details lag 8 EURO lager dan het totaal onderaan het ticket) Ik stuurde hiervoor een mailtje. Kreeg als antwoord dat het een foutje in de IT van het kassasysteem was. Toch wel vreemd dat zo'n foutjes altijd in het nadeel van de klant uitdraaien. En eigenlijk heb ik aan IT-foutjes niet veel boodschap.

Datum van bezoek: maart 2023
24 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd zeer verzorgd. Lekkere smaakcombinaties en vriendelijke bediening.
Telkens zeer vlotte doorloop van het menu.

Datum van bezoek: december 2022
22 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal, bediening heel vlot en klare uitleg als je vragen hebt over een gerecht, keuken top. Duidelijke menukaart

Datum van bezoek: november 2022

Reizigers die Restaurant Hobo's bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Restaurant Hobo's geweest? Deel je ervaringen!