“Aangenaam en lekker”
Beoordeling van Restaurant Hobo's

Restaurant Hobo's
Geclassificeerd als nr. 3 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 20 - € 35
Beschrijving: Hobo's is enkel in de week open, vandaar dat het de naam zakenrestaurant krijgt. Maar we zijn meer dan een zakenrestaurant. We bieden de hedendaagse klassieke franse keuken, met een sympathieke knipoog naar de japanse roots van de eigenaar. Sushi, Sashimi, Tempura kan altijd worden verkregen terwijl je tafelgezelschap geniet van een lekkere Stoofkarbonade of Black Angus. Langskomen is de boodschap !
25 mei 2023 beoordeeld

Mooi kader. Heel vriendelijke en efficiënte bediening. Uitgebreide kaart en ook mooie suggesties . Fantastisch lekker gegeten - mooie porties. Als afsluiter koffie met heerlijke versnaperingen.Kortom een echte aanrader 😋

Datum van bezoek: mei 2023

30 maart 2023 beoordeeld

Lekker en vers gegeten, in een gezellig kader, maar iets te prijzig als ik het vergelijk met heel wat andere restaurants in de buurt. We hadden ook wat een "overhaaste" indruk, het moest vooruit gaan. Vb: We hadden onze jassen nog aan, we zaten nog niet eens neer en we kregen al de kaart in onze handen geduwd. Bij de afrekening stelden we vast dat de sauzen (2x 4 EURO) niet bij de details stonden, maar wel aangerekend werden. (dus de som van de details lag 8 EURO lager dan het totaal onderaan het ticket) Ik stuurde hiervoor een mailtje. Kreeg als antwoord dat het een foutje in de IT van het kassasysteem was. Toch wel vreemd dat zo'n foutjes altijd in het nadeel van de klant uitdraaien. En eigenlijk heb ik aan IT-foutjes niet veel boodschap.

Datum van bezoek: maart 2023
24 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd zeer verzorgd. Lekkere smaakcombinaties en vriendelijke bediening.
Telkens zeer vlotte doorloop van het menu.

Datum van bezoek: december 2022
22 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal, bediening heel vlot en klare uitleg als je vragen hebt over een gerecht, keuken top. Duidelijke menukaart

Datum van bezoek: november 2022
5 oktober 2022 beoordeeld

We kwamen hier op een vrijdagavond geheel onverwacht toe. Groot was dan ook onze vreugde dat we toch nog een tafeltje konden krijgen ondanks de drukte. Het was fijn om te zien dat het personeel ondanks alle bedrijvigheid de kalmte wist te bewaren en op een zeer ontspannen manier haar werk deed, waardoor ik zelf ook helemaal op mijn gemak was. De dame die onze tafel bediende was ontzettend hartelijk. Ook de gerechten (eerst garnaalballetjes en dan zalm teriyaki en rib-eye teriyaka) vielen in de smaak.

Kortom, een onverwachte maar vooral fijne ontdekking. Jammer dat Waregem voor ons niet dichtbij ligt, anders zouden we met plezier regelmatig komen eten!

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die Restaurant Hobo's bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Restaurant Hobo's geweest? Deel je ervaringen!