“Keuken en zaal vormen een harmonieus geheel”
Beoordeling van Restaurant Hobo's

Restaurant Hobo's
Geclassificeerd als nr. 3 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 20 - € 35
Beschrijving: Hobo's is enkel in de week open, vandaar dat het de naam zakenrestaurant krijgt. Maar we zijn meer dan een zakenrestaurant. We bieden de hedendaagse klassieke franse keuken, met een sympathieke knipoog naar de japanse roots van de eigenaar. Sushi, Sashimi, Tempura kan altijd worden verkregen terwijl je tafelgezelschap geniet van een lekkere Stoofkarbonade of Black Angus. Langskomen is de boodschap !
22 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal, bediening heel vlot en klare uitleg als je vragen hebt over een gerecht, keuken top. Duidelijke menukaart

Datum van bezoek: november 2022

5 oktober 2022 beoordeeld

We kwamen hier op een vrijdagavond geheel onverwacht toe. Groot was dan ook onze vreugde dat we toch nog een tafeltje konden krijgen ondanks de drukte. Het was fijn om te zien dat het personeel ondanks alle bedrijvigheid de kalmte wist te bewaren en op een zeer ontspannen manier haar werk deed, waardoor ik zelf ook helemaal op mijn gemak was. De dame die onze tafel bediende was ontzettend hartelijk. Ook de gerechten (eerst garnaalballetjes en dan zalm teriyaki en rib-eye teriyaka) vielen in de smaak.

Kortom, een onverwachte maar vooral fijne ontdekking. Jammer dat Waregem voor ons niet dichtbij ligt, anders zouden we met plezier regelmatig komen eten!

Datum van bezoek: september 2022
24 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had zeetong besteld voor de prijs van de menukaart € 38,00
Bij mijn afrekening was ik wel heel verrast zeetong € 50,00
Ik vind dat zo iets niet mag 😡

Datum van bezoek: augustus 2022
2 juli 2022 beoordeeld

Mooi restaurant met buitenterras, ruime parking. Vriendelijk personeel (die misschien iets aandachtiger dient te zijn dan (te) lange praatjes maakt met gekende klanten. Het eten is lekker echter wel aan de heel dure kant .... een steak tartaar die amper iets groter is dan een blikje tv worstjes met enkel 1 gesneden tomaat als begeleidende groente en dat voor een dikke 30 euro is wel heel duur. We waren met meerdere personen, we trachtten de aandacht van een ober te krijgen om nog een portie frietjes te krijgen (1 kommetje voor 4 personen) ... echter is het ons niet gelukt dus hebben we het maar gelaten, een beetje spijtig toch. Kortom, het eten is lekker maar (zoals vaak in België) absurd duur

Datum van bezoek: juli 2022
Fredhobos, Eigenaar van Restaurant Hobo's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2022

Geachte klant,

Dank voor jou feedback.
Laat me even verduidelijken dat steak tartaar niet op onze kaart staat.
Het betreft een handgesneden tartaar van Filet pur met daarbijhorend een perfect gepelde tomaat met olie, azijn en sjalot. Dat is inderdaad een stuk duurder dan een Filet Americain. Maar kwaliteit daar betaal je helaas een prijs voor. En wat ons betreft is dit de correcte prijs.

Wat de frietjes betreft, we stonden die avond met 3 in het restaurant. Ik betwijfel het dan sterk dat je van geen enkele kelner de aandacht kon krijgen.
We willen ons alvast excuseren om dit niet gezien te hebben.

30 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pata negra gegeten en versgebakken zeetong met slaatje en rijst, gegrilde tonijn.
De producten zijn van goede kwaliteit voor een correcte prijs. Zeer vriendelijke bediening en goed geadviseerd in de keuze van onze gerechten en tijdsduur voor de service. Gezien we wat gehaast waren, werd ons zelfs aangeraden de mix van ham (grotere plank) te vervangen door 1 soort (delen met twee).
Dit wijst op een zeer hoge professionaliteit die niet zomaar op winstbejag uit is. Ik kom hier zeker terug!
Kleine tip: voorzie wel vismessen, dit maakt het fileren iets makkelijker.

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Restaurant Hobo's bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Restaurant Hobo's geweest? Deel je ervaringen!