“Goede keuken”
Beoordeling van Restaurant Hobo's

Restaurant Hobo's
Geclassificeerd als nr. 3 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 20 - € 35
Beschrijving: Hobo's is enkel in de week open, vandaar dat het de naam zakenrestaurant krijgt. Maar we zijn meer dan een zakenrestaurant. We bieden de hedendaagse klassieke franse keuken, met een sympathieke knipoog naar de japanse roots van de eigenaar. Sushi, Sashimi, Tempura kan altijd worden verkregen terwijl je tafelgezelschap geniet van een lekkere Stoofkarbonade of Black Angus. Langskomen is de boodschap !
30 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pata negra gegeten en versgebakken zeetong met slaatje en rijst, gegrilde tonijn.
De producten zijn van goede kwaliteit voor een correcte prijs. Zeer vriendelijke bediening en goed geadviseerd in de keuze van onze gerechten en tijdsduur voor de service. Gezien we wat gehaast waren, werd ons zelfs aangeraden de mix van ham (grotere plank) te vervangen door 1 soort (delen met twee).
Dit wijst op een zeer hoge professionaliteit die niet zomaar op winstbejag uit is. Ik kom hier zeker terug!
Kleine tip: voorzie wel vismessen, dit maakt het fileren iets makkelijker.

Datum van bezoek: juni 2022

30 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere en kwalitatieve gerechten. De sushi is vers en zeer lekker. Bediening is vriendelijk en correct. Het terras is op een zomerse dag echt aan te raden. Goed wijnadvies. Leuk dat je hier klassieke Vlaamse en Japanse gerechten kan combineren. Een omwegje waard als je in de buurt bent! Smakelijk!

Datum van bezoek: maart 2022
13 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2de maal zeer lekker gegeten, de ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit. Zeer correct service en aangename setting. Enige minpunt: net iets te duur.

Datum van bezoek: mei 2021
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In plaats van een voorgerecht kozen we dit keer voor verschillende tapa’s bij ons aperitief. De Yakitori (gespiesd kippenvlees) en de Norimaki Sushi met nobashigarnaal droegen onze voorkeur! De 4 verschillende hoofdgerechten waren één voor één top! Het restaurant zat vol, de sfeer was gezellig en we hebben superlekker gegeten. Kortom alweer een meer dan geslaagde avond beleefd bij Hobo’s!

Datum van bezoek: augustus 2020
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb er genoten van de Japanse visgerechten op de menukaart, wat toch uitzonderlijk is voor een niet-Aziatisch restaurant. De wijnkaart mag uitgebreider. Het is er zalig toeven op het terras, en het personeel is uiterst behulpzaam.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant Hobo's bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Restaurant Hobo's geweest? Deel je ervaringen!