“Aanrader!”
Beoordeling van Restaurant Hobo's

Restaurant Hobo's
Geclassificeerd als nr. 3 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 20 - € 35
Beschrijving: Hobo's is enkel in de week open, vandaar dat het de naam zakenrestaurant krijgt. Maar we zijn meer dan een zakenrestaurant. We bieden de hedendaagse klassieke franse keuken, met een sympathieke knipoog naar de japanse roots van de eigenaar. Sushi, Sashimi, Tempura kan altijd worden verkregen terwijl je tafelgezelschap geniet van een lekkere Stoofkarbonade of Black Angus. Langskomen is de boodschap !
30 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere en kwalitatieve gerechten. De sushi is vers en zeer lekker. Bediening is vriendelijk en correct. Het terras is op een zomerse dag echt aan te raden. Goed wijnadvies. Leuk dat je hier klassieke Vlaamse en Japanse gerechten kan combineren. Een omwegje waard als je in de buurt bent! Smakelijk!

Datum van bezoek: maart 2022

13 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2de maal zeer lekker gegeten, de ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit. Zeer correct service en aangename setting. Enige minpunt: net iets te duur.

Datum van bezoek: mei 2021
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In plaats van een voorgerecht kozen we dit keer voor verschillende tapa’s bij ons aperitief. De Yakitori (gespiesd kippenvlees) en de Norimaki Sushi met nobashigarnaal droegen onze voorkeur! De 4 verschillende hoofdgerechten waren één voor één top! Het restaurant zat vol, de sfeer was gezellig en we hebben superlekker gegeten. Kortom alweer een meer dan geslaagde avond beleefd bij Hobo’s!

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb er genoten van de Japanse visgerechten op de menukaart, wat toch uitzonderlijk is voor een niet-Aziatisch restaurant. De wijnkaart mag uitgebreider. Het is er zalig toeven op het terras, en het personeel is uiterst behulpzaam.

12 augustus 2020 beoordeeld

Voor de eerste keer hier gaan eten en het was een heel fijne ervaring. We kregen een mooie plaats op het terras. Zeer lekkere cocktail gedronken met enkele tapas als hapje erbij. Zowel het voorgerecht (tonijn en de huisgemaakte garnaalkroketten) als het hoofdgerecht (Australische ribeye en Wagyuburger) waren dik in orde.
Een extra vermelding trouwens voor de heerlijke tartaarsaus!
Het dessert (chocolademousse met vers fruit en de sabayon maakten deze avond helemaal af. Zeker een aanrader en een heel fijn om dit restaurant ontdekt te hebben!

Reizigers die Restaurant Hobo's bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Restaurant Hobo's geweest? Deel je ervaringen!