“Absoluut het beste van Waregem ”
Beoordeling van Restaurant Hobo's

Restaurant Hobo's
Geclassificeerd als nr. 2 van 59 Restaurants in Waregem
Beschrijving: Hobo's is enkel in de week open, vandaar dat het de naam zakenrestaurant krijgt. Maar we zijn meer dan een zakenrestaurant. We bieden de hedendaagse klassieke franse keuken, met een sympathieke knipoog naar de japanse roots van de eigenaar. Sushi, Sashimi, Tempura kan altijd worden verkregen terwijl je tafelgezelschap geniet van een lekkere Stoofkarbonade of Black Angus. Langskomen is de boodschap !
14 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Topper !! Altijd goed en correct - bediening, eten, sfeer, kwaliteit boven alles... zowel Japans als klassieke keuken. T

Datum van bezoek: maart 2019

14 februari 2019 beoordeeld

Het was een paar jaar geleden, maar vandaag was ik nog eens terug bij Hobo's. Het interieur had een kleine gedaanteverandering ondergaan, maar de rest was nog identiek aan vroeger. gelukkig maar, want Hobo's staat garant voor een kwaliteitsvolle lunch (ik was hier al zo vaak, maar telkens voor de lunch), in een aangenaam kader. De gerechten zijn verzorgd, copieus, en met de nodige stijl bereid. Bovendien kan je bij Hobo's genieten van een lekkere wijn. Liefhebbers van een Aziatische toets worden op hun wenken bediend met een aantal verrassende combinaties. Een aanrader dus!

Datum van bezoek: februari 2019
13 februari 2019 beoordeeld

Het leuke van dit restaurant is dat je er zowel een gewone steak als een japans gerechtje kunt eten. Het is er wel altijd druk, dus zeker op voorhand reserveren. Een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2018
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een aanrader!
De Gin Tonic was heel mooi gepresenteerd. De foie gras heel lekker. De Japanse specialiteiten zijn uitstekend!
Enig minpuntje misschien je hebt veel tijd tussen de gerechten, vooral tussen apero en voorgerecht. Jammer dat de hapjes dan eerder beperkt zijn. Zeker als je grote honger hebt. Gelukkig kan je broodjes bijbestellen.
Ik ga zeker terug!!

Datum van bezoek: februari 2019
13 januari 2019 beoordeeld

tweede keer in dit restaurant. Vorige keer was in 2009 (nu 2019). Vorige keer herinnerde ik me dat het lekker was en dan wordt het zo'n adresje waar je ooit eens moet teruggaan.
Maar het kwam er nooit van.
Nu is het er toch van gekomen, na 10 jaar mocht het wel.
En het heeft de goede herinnering van vroeger nog overtroffen. Dit is een restaurant vol zorg en liefde voor het vak. Ik kom zeker terug en deze keer zal het weer geen 10 jaar duren...

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurant Hobo's bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Restaurant Hobo's geweest? Deel je ervaringen!