“Lunch”
Beoordeling van Restaurant Hobo's

Restaurant Hobo's
Geclassificeerd als nr. 2 van 58 Restaurants in Waregem
Beschrijving: Hobo's is enkel in de week open, vandaar dat het de naam zakenrestaurant krijgt. Maar we zijn meer dan een zakenrestaurant. We bieden de hedendaagse klassieke franse keuken, met een sympathieke knipoog naar de japanse roots van de eigenaar. Sushi, Sashimi, Tempura kan altijd worden verkregen terwijl je tafelgezelschap geniet van een lekkere Stoofkarbonade of Black Angus. Langskomen is de boodschap !
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd zeer lekker eten. Zeker de japanse menu eens proberen. Aanbod wijn zeer correct! Beschikt ook over mooi en rustig terras

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongeplande stop leidde tot heerlijk zomerse lunch op klein maar sfeervol terras. Niet zo veel parkeerplaatsen en wat onoverzichtelijk, maar restaurant vooral aanrader vanwege de uitstekende keuken. Goede kaart met vertrouwde Vlaamse en verrassende gerechten als sushi en sashimi. Josper grill aanwezig dus ook heerlijk gegrild vlees (spiesen). Wij namen de mosselen van de dag vooraf: heerlijk vol en romig bereid. Erg smaakvol. Hoofdgerecht was een stuk zalm van het dagmenu maar voor mij glutenvrij met aangepaste saus. Een botersaus i.p.v. teriyaki. Absoluut prachtig gerechtje. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Waren incl grote fles water, paar wijntjes en koffie toe een slordige €80 kwijt. Zeker de moeite waard!

18 juni 2018 beoordeeld

Op aanraden van vrienden hier komen eten!
Zeer vriendelijk ontvangen geweest. Eten was super lekker!
Eten is wat duurder maar zijn prijs meer dan waard!
Mag mss wat meer tijd tussen de verschillende gangen zitten.
Als we terug komen zullen we dat op voorhand vragen.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was de eerste keer dat ik hier kwam ik vond het lekker en een goeie vriendelijke bediening! Het was prijskwaliteit!

24 maart 2018 beoordeeld

We hadden gereserveerd voor savonds maar geen uur opgegeven. We zijn toegekomen, rond 19.45 de parking stond al goed vol. We gingen naar binnen en we mochten kiezen waar we ons aperitief wilden drinken. We kozen aan de bar, we mochten we ons aperitef bestellen en kregen ook direct de kaart wat we wilden eten, ik had niet direct mijn keuze gevonden om wat te drinken en vroeg de beste aperitief van de week. Dat was een gin van Hobo's zelf op basis van citrus op de Japanse stijl heerlijk gewoon.

We vroegen sushi bij de aperitief, ze waren heerlijk gevuld met tonijn en mooi afgewerkt met sesam en maanzaad, het waren uiteraard de omgekeerde versie van sushi met de rijst aan de buitenkant en een heerlijk sausje erbij.

Ik vroeg de wijnkaart en we wisten direct al wat we wilden drinken, bij ons vorig bezoek hadden we de heerlijk rode wijn van Chateau Matras gedronken van 2009, nu we kenden de eigenaar goed en ie had nog 1 zo'n fles liggen.

We kozen allebei de maandmenu zonder de dessert:
Als voorgerecht kregen we de kingkrab met een consommé
Als hoofdgerecht koos mijn tafelgenoot de gebakken kalfszwezerikken, gepofte aardappelen en gebakken beukzwam.
En ik nam de zeebaars met de risotto en gebakken asperges.
De wijn werd aan de bar voor ons gedegusteerd en uitgeschonken. Ie was heerlijk de wijn en wetende dat dat één van de laatste flessen is.

We hebben na ons diner nog wat gebabbeld met de chefs.
Ze waren vriendelijk net zoals de maître en de rest van het zaal personeel.

Reizigers die Restaurant Hobo's bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Restaurant Hobo's geweest? Deel je ervaringen!