“Uitstekend”
Beoordeling van Paspartoe

Paspartoe
Geclassificeerd als nr. 4 van 161 Restaurants in Waregem
26 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt vriendelijk ontvangen in een aangename sfeer , je voelt je zo op je gemak … het eten was lekker … hapjes en steak waren uitstekend 😉

25 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk ontvangst en bediening heel vlot en vriendelijk !
Gezellig sfeervol terras!
Het eten was heel lekker
Is echt een aanrader gaan we zeker nog terug !

25 juni 2022 beoordeeld

Prachtig interieur, een terras dat zo uit de Provence geplukt lijkt.
Mooie en gevarieerde kaart, zeer lekker eten en mooie presentatie, prachtige selectie wijnen op de wijnkaart, vriendelijke bediening en budgetvriendelijk.
Chapeau ook voor de kok Mathieu, die er in zijn eentje in slaagt om indien nodig 20 steaks met de juiste cuisson op tafel te toveren.
Absolute aanrader !

24 juni 2022 beoordeeld

Super gezellig & mooi restaurant
Super lekker eten, heel verzorgd, ruime keuze aan top wijnen & lekkere gerechtjes.
Zalig terras precies het gevoel van het zuiders Frankrijk.
Top kwaliteit & heel vriendelijke uitbaters.
Top adresje voor een gezellig dinertje !!!!

24 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar jaar geleden ontdekte in paspartoe en toen was ik er al van verkocht. Een paar jaar later kom ik terug en de enigste spijt die ik heb is dat ik niet eerder was terug gegaan.

Wederom heb ik me top geamuseerd, genoten van top bediening en daarbij nog fantastisch eten.

Conclusie is, als je ergens lekker wil eten maar je ook rot amuseren met een gezellige open sfeer dan moet je bij paspartoe zijn.

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Paspartoe bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Paspartoe geweest? Deel je ervaringen!