“Top bezoek”
Beoordeling van Paspartoe

Paspartoe
Geclassificeerd als nr. 4 van 161 Restaurants in Waregem
24 juni 2022 beoordeeld

Wij hebben deze avond met de vrienden een etentje gehad en wij vonden het gewoon TOP! Top service, super zacht vlees, super bediening en vooral vriendelijk!

Datum van bezoek: juni 2022

23 juni 2022 beoordeeld

De terras is volledig overdekt. Je hebt niet het gevoel dat je buiten zit, ook al is het een prachtige avond. De muziek is ook heel onsfeervol. Jammer. Het eten is wel lekker en was er al een paar keer geweest en toen zaten we binnen, dat was een veel betere ervaring. Ook zijn de prijzen van drank belachelijk duur. 3,60 euro voor een plat water - 9 euro voor een cava.

Datum van bezoek: juni 2022
6 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De ober /patron loopt er ongeïnteresseerd bij, lang moeten wachten, eten middelmatig, frietjes niet uitgebakken. Denk niet dat we nog terug gaan.

Datum van bezoek: april 2022
11 oktober 2021 beoordeeld

Zaterdagavond etentje met familie 4volwassene en 2kinderen, op aanraden van schoonzus en broer dit restaurant uitgekozen , was een zeer aangename verrassing.

Datum van bezoek: oktober 2021
29 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij beleefden een prachtige avond in deze mooie zaak. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen.
Het eten was voortreffelijk met verse producten, de bediening uitmuntend.
1 woord: uitmuntend!!

Hier zien ze ons zeker terug !!

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Paspartoe bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Paspartoe geweest? Deel je ervaringen!