“Op de bots hier binnengekomen.”
Beoordeling van Paspartoe

Paspartoe
Geclassificeerd als nr. 4 van 161 Restaurants in Waregem
6 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De ober /patron loopt er ongeïnteresseerd bij, lang moeten wachten, eten middelmatig, frietjes niet uitgebakken. Denk niet dat we nog terug gaan.

Datum van bezoek: april 2022

11 oktober 2021 beoordeeld

Zaterdagavond etentje met familie 4volwassene en 2kinderen, op aanraden van schoonzus en broer dit restaurant uitgekozen , was een zeer aangename verrassing.

Datum van bezoek: oktober 2021
29 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij beleefden een prachtige avond in deze mooie zaak. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen.
Het eten was voortreffelijk met verse producten, de bediening uitmuntend.
1 woord: uitmuntend!!

Hier zien ze ons zeker terug !!

Datum van bezoek: augustus 2021
29 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, prijs kwaliteit Super
Vriendelijke en vlotte bediening
Mooi kader, ook een zeer mooi terras
Gewoon TOP

Datum van bezoek: augustus 2021
22 juni 2021 beoordeeld

Zomerse zuiderse sfeer. Ideaal voor rosé, heel veel keuze. Super bediening. De vis met parmezaankorst was subliem. Superdessert eton mess bracht ons nog meer in zuiderse sferen. Top.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Paspartoe bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Paspartoe geweest? Deel je ervaringen!