“Te duur...”
Beoordeling van Paspartoe

Paspartoe
Geclassificeerd als nr. 5 van 61 Restaurants in Waregem
14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag lunch in deze prachtige zaak: mooie tafels, piekfijn! Een kaart met suggesties en klassiekers. Mijn vrouw kiest voor gebakken tong, ik ga voor pasta met scampi en coquille. Ja, dit is lekker klaargemaakt. Ja, de chef kent zijn vak! Maar jammer.... Ja, dit is echt over-priced! Toen we dit terloops meegaven met de bediening, was het antwoord: “deze tong kost inkoopprijs 18 euro (per stuk)”. Tja, dan ga ik niet in discussie maar besluit: lekker maar veel te duur....

Datum van bezoek: januari 2019

12 december 2018 beoordeeld

Heel lekker gegeten! Wel wat prijzig...maar voor wat hoort wat! Aangepaste wijn bij het eten! Mooie borden, mooi fijn klaar gemaakt, alles was perfect! Zeker voor herhaling vatbaar ! Enkel de champagne, wel hoog van prijs daarom heel lekkere wijn genomen, enige minpuntje... maar voor de rest heel goed.

28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi interieur, aangename muziek, vriendelijke bediening en vooral lekker eten. Hogere prijsjes maar prijs/kwaliteit dik in orde.

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Langs geweest met het ganse gezin, 8 volwassenen en 2 kindjes en alles was tiptop. Vriendelijke bediening, heel lekker eten en hele mooie zaak. Ook al ligt hun prioriteit niet bij de kindjes toch kreeg mijn zoontje een amuse en een dessert bordje met snoepjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds lekker gegeten aan een goede prijs kwaliteitsverhouding mooie wijnkaart en altijd vriendelijke bediening

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Paspartoe bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Paspartoe geweest? Deel je ervaringen!