“Super lekker, mooi interieur!”
Beoordeling van Paspartoe

Paspartoe
Geclassificeerd als nr. 5 van 59 Restaurants in Waregem
12 december 2018 beoordeeld

Heel lekker gegeten! Wel wat prijzig...maar voor wat hoort wat! Aangepaste wijn bij het eten! Mooie borden, mooi fijn klaar gemaakt, alles was perfect! Zeker voor herhaling vatbaar ! Enkel de champagne, wel hoog van prijs daarom heel lekkere wijn genomen, enige minpuntje... maar voor de rest heel goed.

28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi interieur, aangename muziek, vriendelijke bediening en vooral lekker eten. Hogere prijsjes maar prijs/kwaliteit dik in orde.

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Langs geweest met het ganse gezin, 8 volwassenen en 2 kindjes en alles was tiptop. Vriendelijke bediening, heel lekker eten en hele mooie zaak. Ook al ligt hun prioriteit niet bij de kindjes toch kreeg mijn zoontje een amuse en een dessert bordje met snoepjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds lekker gegeten aan een goede prijs kwaliteitsverhouding mooie wijnkaart en altijd vriendelijke bediening

Datum van bezoek: oktober 2018
12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed, de sfeer zit snor, de service vond ik niet bijzonder hoewel ik toch al enkelingen had horen boffen op dit restaurant. Football Widows with kids below 10y waren niet echt de doelgroep en dat voelde ook zo aan. Ik was niet onder de indruk maar kan ook a h moment gelegen hebben ... maar zal toch een meer welkom ervaring moeten worden

Datum van bezoek: december 2017
Piekske, Manager van Paspartoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2018

Beste, kinderen zijn inderdaad niet onze prioriteit. Dat merkt u al wanneer u onze menukaart online raadpleegt. Desalniettemin zijn ze welkom. Jammer dat de service niet verliep zoals u wenste. Ook bij grote drukte tracht ons team namelijk uitermate zijn best te doen, blijkbaar heeft u dit niet zo ervaren. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Paspartoe

Reizigers die Paspartoe bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Paspartoe geweest? Deel je ervaringen!