“Heel lekkere mosselen! ”
Beoordeling van Paspartoe

Paspartoe
Geclassificeerd als nr. 4 van 161 Restaurants in Waregem
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De look-tomaat-room mosselen zijn echt een aanrader! En als je fan bent van pickles zijn de mosselen met pickles echt lekker!

Datum van bezoek: juli 2017

27 juni 2017 beoordeeld

aangename sfeer. Vakkundige uitleg over de wijn door de eigenaar die de streek pas had bezocht.
Lekker gegeten met lekkere wijn

Datum van bezoek: februari 2017
17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geboekt op terras. Lekker gezellig. Het publiek vond ik wat minder, veel blabla en niet mijn ding. Het eten was wel zeer lekker! De apero maison vond ik niet lekker, en is geen €9 waard. Bediening vriendelijk. Mooie wijnkaart. Een toffe plaats maar voor mij geen topper.

Datum van bezoek: juni 2017
6 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, we zaten eerst buiten voor het aperitiefje, mooi, gezellig terrasje.
Daarna hebben we blijven zitten buiten voor het eten, er hangden vuurtjes en kregen plaids als het te koud kregen.
Het eten is overheerlijk, zowel de vis als het vlees al gegeten, alles was gewoon lekker.
Alain en Matthieu alsook de bediening waren vriendelijk.
Zeker een plaats om terug te keren!

Datum van bezoek: mei 2017
12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nogmaals gaan eten bij Alain en Mathieu .Terug zeer lekker gegeten.
Vlotte en vriendelijke bediening .
Mooi gepresenteerde gerechten , lekkere asperges gegeten en als hoofdgerecht , een malse filet pur . Een aanrader voor iedere gelegenheid .

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Paspartoe bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Paspartoe geweest? Deel je ervaringen!