“Valentijn”
Beoordeling van Paspartoe

Paspartoe
Geclassificeerd als nr. 4 van 161 Restaurants in Waregem
14 februari 2016 beoordeeld

We gingen een eerste maal zonder hoge verwachtingen dineren in paspartoe op valentijn en waren aangenaam verrast. We moeten toegeven dat het aperitief hoog geprijsd is ( Ricard 8€ en Cava 7.5€ ) maar de amuses maken dit goed. We kozen ook voor de extra oesters die op de gepaste manier geserveerd werden. Zowel voor- als hoofdgerecht waren niet alleen lekker maar ook ruime porties. We kozen een witte huiswijn die gezien de hogere prijs wel voldeed. We bekeken ook andere wijnen die inderdaad misschien prijzig zijn maar een wijnliefhebber vindt hier zeker zijn gading. Ook de bediening was meer dan ok... Een restaurant om zeker nog eens opnieuw te doen.

Datum van bezoek: februari 2016

31 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan regelmatig naar paspartoe. We hebben er al altijd zeer goed gegeten! Ook de bediening is top. Het is mss iets duurder van prijs, maar dat is het zeker waard. Wij zijn en blijven fan! Doe zo voort!

Datum van bezoek: januari 2016
17 januari 2016 beoordeeld

Wij komen hier regelmatig terug! Steeds vriendelijk vlotte bediening in een schitterend kader. Lekker eten voorafgegaan door één van de uitgebreide keuze aan gin-tonics.

Datum van bezoek: december 2015
2 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig interieur, vriendelijk personeel, lekkere gerechten.
Een toffe ervaring en in de zomer een gezellig terras.

Datum van bezoek: december 2015
27 december 2015 beoordeeld

Heel lekker eten, goedkoopste hoofdgerecht kost 25 euro. Een gin tonic heb je vanaf 14 euro. Wij hadden gereserveerd maar er was gedekt voor 2 personen te veel,heel raar. Ze namen het bestek en de glazen die teveel waren niet weg. De porties zijn wel groot genoeg. Mooi ingericht.

Datum van bezoek: november 2015
Piekske, Manager van Paspartoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2015

Beste, fijn te lezen dat u het lekker vond en bedankt voor de mooie opmerking betreffende ons interieur. Blijkbaar hebt u bepaalde zaken verkeerd opgemerkt. Onze gins beginnen vanaf 9 euro (Gordon's) en gaan inderdaad tot 14 à 15 euro, dit zijn dan natuurlijk de duurdere (ook in aankoop) en specialere gins. Het goedkoopste hoofdgerecht start inderdaad vanaf 23,50 euro, wij werken dan ook met topproducten en zoals u zelf opmerkte, leent ons interieur er zich niet toe om kaaskroketten of spaghetti te serveren. Als ik me goed kan herinneren, had u voor 6 personen gereserveerd en bent u de moment zelf met 4 toegekomen zonder voorafgaande verwittiging. Als u dan natuurlijk op een druk moment toekomt, is het mogelijk dat mijn personeel geen tijd heeft om het bestek en de overtollige stoelen weg te nemen, dit neem ik hen absoluut niet kwalijk, service gaat voor. Alvast bedankt voor uw beoordeling en hopend u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, Matthieu en Alain

Reizigers die Paspartoe bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Paspartoe geweest? Deel je ervaringen!