“Zeer goeie bistro”
Beoordeling van Bistro celto

Bistro celto
Geclassificeerd als nr. 16 van 58 Restaurants in Waregem
31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met 2 op een zeer rustige dinsdagmiddag. Het eten was zonder meer lekker, de bediening ok. Prijs-kwaliteit absoluut een aanrader.

7 december 2017 beoordeeld

Bistro die toch wel iets hoger staat qua menukeuze, bediening, interieur dan gemiddelde "bistro". Dat is ook de enige reden waarom we hier nog niet toevallig eerder binnen waren geweest.
Ik kan zeggen dat onze eerste ervaring zeer aangenaam was, lekkere amuse, zeer vriendelijke gastvrouw, die trouwens ook zeer babyvriendelijk was voor ons ;-) (we hadden onze 2 weken oude baby mee en kregen een leuk plaatsje waar we onze ruimte hadden voor buggy)

12 oktober 2017 beoordeeld

vriendelijke bediening, lekker eten, jammer dat 't er de laatste tijd zo weinig druk is, vrij kleine zaal waardoor heel druk wanneer er veel volk is

6 oktober 2017 beoordeeld

We hebben een menu gegeten zonder aangepaste wijnen.
Vooraf stond er reeds brood op tafel, ook garnaaltjes om te pellen ...
We werden vlot bediend, misschien iets te vlot want ons aperitiefje was nog maar goed halfleeg toen ze het voorgerecht al kwamen brengen.
Doch de kwaliteit en goede smaak maken dit meer dan goed.
Alles was zeer lekker en mijn dochter, die hier wel meer komt zei dat het iedere keer al lekker was.

5 oktober 2017 beoordeeld

grote en lekkere apero, lekker en voldoende eten, geen gebrek aan drank, zeer vriendeljke bediening. Krijgt slechts 99/100 gezien de Irishkoffie iets minder slagroom en iets meet 'Irish' moct zijn ;-)

Reizigers die Bistro celto bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Bistro celto geweest? Deel je ervaringen!