“Vers lekker adresje”

Escabèche
Geclassificeerd als nr. 4 van 58 Restaurants in Waregem
Keukens: Spaans
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse wereldkeuken tapas, perfecte cuissons en naturel van ingrediënten. Vriendelijke en vlotte bediening. Niet super goedkoop maar waar voor je geld.

Datum van bezoek: oktober 2018

14 oktober 2018 beoordeeld

Steeds lekker, verrassende gerechters, fijne verzorgde bordjes, een vriendelijke bediening, zitten ook niet op hun klok te kijken als het wat laat wordt. Goed als je es iets anders wil, es aangenaam verrast wil worden. Hebben lage en hoge tafels afhankelijk wat je verkiest. Steeds correct en lekker

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

heel lekker en voldoende gegeten . gekozen voor your choice en was blij met onze keuze ! veel variatie .

Datum van bezoek: mei 2018
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier last minute dineren en hebben ervan genoten vanaf het eerste moment! Het personeel is uitermate vriendelijk, een perfecte combinatie van professioneel maar toch gemoedelijk. Het eten was fantastisch. Wij namen de ‘our choice’ en lieten ons verrassen door de chef. Wij kregen 7 verschillende gerechtjes voorgeschoteld, elk om het lekkerst! Het noemt dan wel tapas, maar de porties zijn relatief groot. Na 7 gerechten heb je dan ook meer als voldoende. Wij vonden het prijs kwaliteit uitstekend en komen zeker en vast snel terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
21 augustus 2018 beoordeeld

Enorm vriendelijke bediening.
Gekozen voor 'Your choice', waarbij de keuken zelf de gerechten kiest. Zeer lekker, en zeker voldoende voor die prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Escabèche bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Escabèche geweest? Deel je ervaringen!