“Lekker eten en uitstekende service”
Beoordeling van Escabèche

Escabèche
Geclassificeerd als nr. 4 van 58 Restaurants in Waregem
Keukens: Spaans
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier last minute dineren en hebben ervan genoten vanaf het eerste moment! Het personeel is uitermate vriendelijk, een perfecte combinatie van professioneel maar toch gemoedelijk. Het eten was fantastisch. Wij namen de ‘our choice’ en lieten ons verrassen door de chef. Wij kregen 7 verschillende gerechtjes voorgeschoteld, elk om het lekkerst! Het noemt dan wel tapas, maar de porties zijn relatief groot. Na 7 gerechten heb je dan ook meer als voldoende. Wij vonden het prijs kwaliteit uitstekend en komen zeker en vast snel terug.

Datum van bezoek: augustus 2018

21 augustus 2018 beoordeeld

Enorm vriendelijke bediening.
Gekozen voor 'Your choice', waarbij de keuken zelf de gerechten kiest. Zeer lekker, en zeker voldoende voor die prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw heel lekker gegeten.
Nog nooit ontgoocheld geweest!
Supervriendelijke bediening , lekkere tapas!
Komen terug!

31 mei 2018 beoordeeld

zeer mooie locatie , met vriendelijke bediening. De gastvrouw doet precies wat van een goede gastvrouw verwacht wordt. De gerechten zijn uitstekend. Prijs kwaliteit is o.k.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar jaar terug was het minder. Te duur voor lekker eten en ik meed het restaurant wel om die reden.
Maar vandaag is het woord duur helemaal niet meer ad orde. En het eten : heerlijk.
We vroegen de verrassingsmenu met veel vis en groenten als enige wens. We kregen jamon en carpaccio als eerste twee gerechten. Ik vermoed dus dat deze menu strak vastligt. MAAR : het was wel echt lekker !! De andere gerechtjes : babysla, clamps, gefrituurde gamba’s waren ook super lekker. Ware het niet dat we voldaan waren, dan hadden we zeker met smaak de volgende gerechten verorberd.
En dat allemaal voor 30€ pp.
Als ze zo verder doen, dan zien ze mij zeker terug !

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Escabèche bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Escabèche geweest? Deel je ervaringen!