“Superlekker in een aangenaam kader”
Beoordeling van Improviste by David Selen

Improviste by David Selen
Geclassificeerd als nr. 2 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 13 - € 40
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Topproducten op een eigenzinnige en originele manier gebracht. Zeer aangenaam zitten, vooral 's middags als het klaar is met zicht op de renbaan. Je zit ook niet te dicht op elkaar zodat je voldoende privacy hebt. Lekkere Bourgognewijn gedronken...

Datum van bezoek: februari 2024

22 oktober 2023 beoordeeld

TOP !! Restaurant . Excellente bediening en service. Warm onthaal, zeer professioneel en vriendelijk. Zéér lekkere gerechten het eene nà het andere... geen enkel minpuntje te vermelden. Goed advies van de sommelier. Absoluut een aanrader !

Bryan en Tamara

Datum van bezoek: oktober 2023
28 september 2023 beoordeeld

Over de kwaliteit van de ingrediënten mochten we zeker niet klagen. Helaas komt niet elk gerecht tot z'n recht of misten we toch dat 'tikkeltje meer'. De gerechten zijn voor ons wat 'flets', te weinig gekruid en niet altijd harmonieus. Heel jammer. De service was wel goed en de sfeer is ook ok. Uiteraard zijn de gerechten zelf het allerbelangrijkste als je uit gaat eten en dat viel voor ons toch tegen. Wij vonden het dus zonde van het geld.

22 september 2023 beoordeeld

Fijne keuken in een aangenaam kader met uitzicht op hippodroom Waregem. De producten zijn kwalitatief en correct, de keuze van wijnen bij de gerechten gebalanceerd en op perfecte temperatuur. Er is met zorg naar alle details gekeken, kortom een fijne culinaire ervaring!

20 september 2023 beoordeeld

Telkens opnieuw een geweldige ervaring. De gerechten zijn smaakbommen en getuigen van pure versheid en zeer goede combinaties. Het is intens genieten van de overheerlijke gerechten in het mooie restaurant die gezellig en stijlvol ingericht is. Ik ben grote fan van de mooie glazen voor long drinks of cocktails. Het personeel is er erg vriendelijk en correct. De wijnen zijn voortreffelijk en worden met een correct woordje uitleg gebracht. Leuk dat de chef zelf ook soms komt opnemen aan tafel en op die manier toch even contact heeft met de klanten. Pluspunt is de open keuken waar er duidelijk een zeer goede werksfeer hangt. Ook het sanitair is erg netjes en passend ingericht. Petje af en doe vooral zo voort ! Wij komen snel terug.

Reizigers die Improviste by David Selen bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Improviste by David Selen geweest? Deel je ervaringen!