“Etentje met kinderen”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 februari 2019 beoordeeld

Aangenaam kader.Vriendelijk personeel.
Lekker gegeten met aangepaste wijn begeleid met de nuttige en leerzame uitleg.
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: februari 2019

13 februari 2019 beoordeeld

Zeer mooie locatie. We waren er in mei geweest en konden genieten van een ondergaande zon op de hippodroom (hemels zicht). De hapjes die we de hele avond door kregen, waren van hoogstaand niveau. Mooie combinaties ook. Er was echt niks te kort. Goede service ook. De gekozen wijnen, waren ook heel lekker. Een pluim voor de zaakvoerder en zijn team.

Datum van bezoek: mei 2018
30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik val meteen met de deur in huis. Het eten was verfijnd en bijzonder smaakvol. De wijnen waren lekker en passend. De enige reden dat ik 3* geef i.p.v. 5 is het feit dat ik een glas wijn over mij kreeg door een onhandigheid van de serveuse. Op zich geen drama, dat zijn zaken die kunnen gebeuren en de persoon in kwestie heeft zich ook rijkelijk verontschuldigd. Wat echter niet kan, is het gebrek aan reactie van de uitbater of chef en het ontbreken van een geste of voorstel tot vergoeding van de kosten voor de droogkuis.
Een restaurant op dit niveau niet waardig.

Datum van bezoek: januari 2019
25 januari 2019 beoordeeld

Zeer lekkere hapjes bij het aperitief en vlotte vriendelijke bediening. Uitstekende truffel lunch 5 gangen. Mooi voor het oog en lekker voor de maag!

Datum van bezoek: januari 2019
17 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

David Selen heeft de mooiste locatie van Waregem gekozen voor zijn zaak. Smaakvolle inrichting wordt hier gecombineerd met een prachtig uitzicht. Lekkere gerechten, mooie wijnkaart! De brunch op de eerste zondag van de maand is ook zeker een aanrader. Veel variatie op het buffet en kwalitatieve producten! Reserveren is aangeraden. Zeker een zaak voor een romantisch etentje. Smakelijk!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Improviste by David Selen bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Improviste by David Selen geweest? Deel je ervaringen!