“Gezellig en lekker”

Il Basilico
Geclassificeerd als nr. 12 van 62 Restaurants in Waregem
Keukens: Frans, Italiaans
23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, klein restaurantje. Mijn favoriete gerecht is de tagliata di manzo, lekker mals vlees. De verse pasta’s zeker proberen: caramelle, ravioli met artisjok of de tagliatelli met asperge en scampi. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2018

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker bord pasta gegeten maar aan de dure kant. Het mankeert dit restaurant vooral aan sfeer en een eigenheid. Van buitenaf ziet h er veelbelovend uit maar binnen is er helemaal niets dat refereert naar Italiaanse keuken. Ook geen eigenheid. Nood aan verfrissende aanpak. Lekker voor 1x maar we gaan volgende keer op zoek naar iets anders.

Datum van bezoek: maart 2018
6 januari 2018 beoordeeld

Hallo,

Het is al een tijdje terug dat ik deze plaats bezocht heb, maar ik wil deze zaak toch aanraden!

mvg,

Datum van bezoek: september 2017
13 oktober 2017 beoordeeld

Nog geen slechte ervaringen in dit restaurant. Vooral de pasta vongole is heerlijk! Rustig kader, heel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2017
10 oktober 2017 beoordeeld

Na een fietsdag in de omgeving Il Basilico uitgekozen en daar hebben we geen spijt van. Italiaanse keuken zoals het hoort te zijn. Vriendelijk ontvangen en tafeltje gekregen bij het raam. Een spumante bij de amuse, een gerookte zalm als voorgerecht, een gevulde ravioli met artisjok (heerlijk) en daarna nog een koffie. Het geheel doorgespoeld met een 1/2 L Bianco en een grote fles San Pelligrino. Voor 2 personen een bedrag van 113 € betaald en dat is een heel aanvaardbare prijs/kwaliteit. Dat was echt genieten en moesten we wat dichterbij wonen gingen we zeker nog terug. Puntenwaardering zou ik 4,6 op 5 geven. (afgerond naar boven = 5)

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Il Basilico bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Il Basilico geweest? Deel je ervaringen!