“Lentefeest”

De Hoop
Geclassificeerd als nr. 8 van 56 Restaurants in Waregem
Keukens: Belgisch
7 juni 2018 beoordeeld

Zeer aangename avond beleefd! De feesteling werd de hele avond extra in de bloemetjes gezet, de bediening verliep bijzonder vlot, en het eten was zeer lekker en gevarieerd! Ook de communicatie ter voorbereiding van het feest was dik in orde: er werd rekening gehouden met alle wensen en praktische organisatie. Een aanrader!

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het binnenkomen echt onder de indruk van de mooie zaal... tot we de supervuile glazen zagen !! Lipstift , etensresten op de glazen. Bestek met vuile vlekken. Chips lagen nog op het tapijt van de zaterdag wss ... De wc's waren niet om aan te zien. Duidelijk niet gepoetst van de dag ervoor.
Gelukkig was het eten wel lekker (en netjes) en ook van de bediening zeker geen klagen !
Maar voor mij was de hygiene echt een domper, nog nooit meegemaakt ...

Eccellenza01, Manager van De Hoop, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Dag Katrien,
Leuk dat je het eten en de bediening wist te waarderen, we doen dan ook elke dag ons best om alles zorgeloos te laten verlopen.
Jammer van de puntjes die u aankaart die blijkbaar niet in orde waren, want wij letten er wel nadrukkelijk op dat alles steeds proper is, dus we zijn zelf wat verbaasd hierover.
O.a. bij de toiletten hangt er een bordje dat er steeds mag worden gemeld indien er iets vuil is (Toiletten worden een ganse dag gebruikt, dus als wij ze 's morgens kuisen kan dat tijdens de dag anders zijn.)
Van de glazen en het bestek , die worden opgeblonken alvoorens te plaatsen, dus zoals gezegd, we zijn zelf verbaasd dat het blijkbaar niet in orde was.
Het enige dat wij hieraan jammer vinden is dat u het op Tripadvisor plaats, in plaats van het ons persoonlijk te melden. We zijn er dan ook steeds om problemen op te lossen. Nu achteraf is het voor ons moeilijk om te zeggen waar/niet waar; want we zijn er niet persoonlijk mee geconfronteerd; we moeten het plots lezen. En zoals overal; mensen spreken mensen. We vinden het dan ook oprecht jammer.
Bedankt om er ons attent op te maken, en we zullen er vanaf heden zeker een dubbele controle op doen, zodat we niemand meer een 'domper' moeten laten meemaken, ondanks het lekkere eten en de goede bediening.
Met vriendelijke groeten, De Hoop

1 mei 2018 beoordeeld

We kwamen al voor de derde keer terug. De buffetten zijn nog steeds luxueus en tip top in orde. Enig minpuntje was dat het aantal gasten aan zijn maximum zat. Er was trouwens een koppel dat zijn trouwfeest kwam vieren, zodat we de indruk hadden op hun feest aanwezig te zijn (inclusief de zatte nonkels). De muziek achteraf wad dan ook bijna volledig op dat gezelschap afgestemd. Spijtig maar niet afketsend om niet meer terug te gaan. Misschien moet het management daar even over nadenken.

27 april 2018 beoordeeld

Aangenaam verrast van het heerlijk buffet en aangename sfeer en een vlotte service , meer dan voldoende en ook goede wijn

Eccellenza01, Manager van De Hoop, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Beste,
Hartelijk dank voor uw leuke reactie
Tot nog eens!
mvg, De Hoop

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en verzorgd buffet op zondagmiddag. Vriendelijke ontvangst. Attentie voor de jarigen van de week. Zeker een aanrader voor groepen met kinderen en/of tieners die niet graag de hele zondag op restaurant zitten. Er worden voldoende dranken geserveerd en de kinderen worden niet vergeten.Iedereen zowel jong als oud was enthousiast!

Reizigers die De Hoop bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In De Hoop geweest? Deel je ervaringen!