“ZEER GOED !”

Sushi City Waregem
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 15 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 10 - € 30
Beschrijving: Na een succesvol verhaal in Oudenaarde, Zijn wij ook in de stad Waregem! Het meest uitgebreide en lekkerste sushi restaurant in Waregem.
20 november 2023 beoordeeld

het eten was perfect gekruid en het is er zeer gezellig alsje binnenkomt is er muziek die je op je gemak stelt vriendelijke mensen niets op aan te merken 😁👍

Datum van bezoek: november 2023

15 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden onze sushi en voorgerecht besteld.
We hebben 45 minuten moeten wachten op ons voorgerecht. We waren met 5 personen, iedereen die geen sushi besteld had kreeg zijn eten na 1 uur. Iedereen die sushi besteld had kreeg zijn eten pas 15 minuten later ( het eten van iedereen was al op). De koffie was maar half vol. Het eten was wel zeer lekker daarom dus de 3/5.

Datum van bezoek: januari 2023
4 januari 2023 beoordeeld

De zaak ziet er netjes uit met een goed verzorgde, gevarieerde en prijs-vriendelijke menukaart. Echter wordt het zeer middelmatig wanneer het gaat om de smaak van de gerechten.

Vrij simpele kip wokgerechten worden geserveerd met een licht verbrande buitenkant en een vrij taaie binnenkant. De smaak van de kip en groente vallen al gauw weg door de overmatige hoeveelheid van zoutige sauzen.

Wat de sushi betreft is er erg veel keuze. De presentatie van de sushi ziet er prima uit, echter ook hier was de smaak erg middelmatig.

De bediening bestaat uit klantvriendelijke medewerkers. Echter vonden wij het ook hier jammer dat de plank vaker werd misgeslagen. Zo werd elk gerecht los op tafel geserveerd, werden onze rijstgerechten zonder bestek geserveerd (en was de enige aanwezige medewerker een tijd uit het zicht om bestek te vragen) en mistte we dingen zoals (een nieuw glas met) ijsklontjes bij onze tweede drankronde.

Waar sommige van deze punten zeker vallen onder het perfectioneren, laten zaken als de smaak van de gerechten en de manier van serveren ons besluiten tot een middelmatige beoordeling van 3 sterren. Een zaak met grote potentie, maar met een (vooralsnog) zeer matige uitvoering.

Datum van bezoek: januari 2023
21 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening, gezellig en in alle rust gegeten. De pad thai was heerlijk! Zeker aan te raden. Mooi verzorgd!

Datum van bezoek: juli 2022
17 juli 2022 beoordeeld

Een hele gezellige restaurant met verschillende menu's
En het eten was zeer vers. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Sushi City Waregem bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Sushi City Waregem geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.