“Sushi city”

Sushi City Waregem
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 17 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 10 - € 30
Beschrijving: Na een succesvol verhaal in Oudenaarde, Zijn wij ook in de stad Waregem! Het meest uitgebreide en lekkerste sushi restaurant in Waregem.
17 juli 2022 beoordeeld

Een hele gezellige restaurant met verschillende menu's
En het eten was zeer vers. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2022

12 februari 2022 beoordeeld

Als Sushi liefhebber proberen we verschillende malen per maand enkele restaurants uit. Sushi City is 'by far' de betere uit de streek.
Zeer goede service !!
Als kers op de taart zeker de warme Saké proberen.
Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: februari 2022
12 januari 2022 beoordeeld

Voor mijn verjaardag zochten we een sushi restaurant in de buurt met goede recensies en Sushi City bleek enorm goed te scoren (en terecht).
We werden heel vriendelijk en in het Nederlands ontvangen.
De kaart bevatte veel 'speciale' sushi (andere dan de standaard sushi, ja wij Belgen zijn verwend op dat gebied) en aangezien mijn vrouw niet zo'n liefhebber is van rauwe vis, namen we een aantal speciale 'rolls'. De rolls waren zeer lekker, vers gemaakt en ook mooi afgewerkt.
Alles was zeer verzorgd en net (proper). En desondanks het grote aantal take-away bestellingen die we zagen vertrekken, moesten we niet lang wachten.
We kregen ook nog een kleine verrassing voor mijn verjaardag (er werd gezongen en nog veel meer).
Kortom, een zeer geslaagde avond. Nogmaals bedankt daarvoor en tot binnenkort!

Datum van bezoek: januari 2022
29 december 2021 beoordeeld

Heel lekkere sushi! Super vriendelijke gastdame! Zeker een aanrader als je in Waregem bent! Per toeval ontdekt en zeker geen spijt!

Datum van bezoek: december 2021
2 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere sushi, stipte bezorging en vriendelijk! Heel erg bedankt voor de attentie en het lieve verjaardagsbriefje!🙏🥰

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die Sushi City Waregem bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Sushi City Waregem geweest? Deel je ervaringen!