“Super lekkere sushi”

Sushi City Waregem
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 15 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 10 - € 30
Beschrijving: Na een succesvol verhaal in Oudenaarde, Zijn wij ook in de stad Waregem! Het meest uitgebreide en lekkerste sushi restaurant in Waregem.
2 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere sushi, stipte bezorging en vriendelijk! Heel erg bedankt voor de attentie en het lieve verjaardagsbriefje!🙏🥰

Datum van bezoek: december 2021

18 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een sushi liefhebber en maak zelf graag mijn eigen sushi. Maar na een lange drukke werk dag had ik geen zin om ze zelf te maken, en had ik zin om gewoon sushi af te halen. Ik ging voor de eerste keer binnen. Zag er proper uit klein fijn maar toch wel gezellig. Ze vroegen me direct of ik een bestelling gemaakt had. Nee, ik vroeg naar de kaart om daarin mijn keuze te maken, ik had grote honger en bestelde mij de maki schotel 2 personen. Ik vroeg hen hoe lang het zou duren om ze te maken, de dame zei me 15 min, de kok zei me 10 min 😅 ik dacht oke maar zei dat ik binnen de 20 min terug zou komen moest nog wat gaan afzetten in Waregem. Ze vroegen me later of direct te betalen. Ik betaalde direct voor de zekerheid. Na net 20 min stond ik terug aan de balie het pakket stond al gereed. Het was een groot goed gevuld bord. Ze gaf het me en ik was vertrokken. Heel vriendelijk personeel. Heel lekkere sushi ik kan nog wat bijleren qua sauzen tussen de rollen en afwerking.Jullie hebben een vaste klant bij. Bedankt alvast

Datum van bezoek: september 2021
12 mei 2021 beoordeeld

Heerlijke sushi! Topservice en super vriendelijk team! Wij komen zeker en vast terug wanneer er terug in het restaurant kan gegeten worden!

Datum van bezoek: mei 2021
31 december 2020 beoordeeld

Overheerlijke sushi. Super verse ingrediënten, dat smaak je gewoon.
Ook bestelden we Pad Thai en Thaise Curry ... beide overheerlijk. Precies zoals je ze in Thailand krijgt.

Datum van bezoek: december 2020
4 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik plaats normaal nooit een recensie maar toch via deze weg laten wegen hoe tevreden ik ben.
Ik besteld regelmatig en het komt altijd keurig verpakt,erg vers en lekker sushi.
Super bedankt🥑🍣🍤
@Sushi home Waregem.

Datum van bezoek: december 2020

Reizigers die Sushi City Waregem bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Sushi City Waregem geweest? Deel je ervaringen!