“Lekkere gerechten mooi gepresenteerd”
Beoordeling van Bistro Berto

Bistro Berto
Geclassificeerd als nr. 6 van 62 Restaurants in Waregem
Keukens: Belgisch
13 februari 2019 beoordeeld

In de bistro met zicht op het voetbalstadion van Zulte Waregem heel lekker gegeten. De gerechtjes worden heel mooi gepresenteerd. De tapas zijn een aanrader maar mochten iets warmer hebben.

Datum van bezoek: februari 2019

25 januari 2019 beoordeeld

Leuke plek om lekker te eten in een aangenaam kader. Vlotte professionele bediening, gerechten van hoog niveau.

17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig weekend werden we getrakteerd door familie in bistro Berto. Toen we toekwamen liep de eerste ober weg en wist de tweede ons te melden om zelf onze jassen maar in de vestiaire kast te hangen. Daarna werden we met 4 aan een ronde tafel van 6 gezet. Toen we 2 maal een assortiment vroegen voor te starten samen met het aperitief kregen we de borden zonder enig woord uitleg. Met het hoofdgerecht waren ze bij mijn tartaar de groenten vergeten. Na aanvraag kreeg ik een bordje. Uiteindelijk deed ik een sanitaire stop en waren de toiletten totaal niet verwarmd. Het was er even koud als buiten. Echt ongezellig. Bij het brengen van 2 glazen witte wijn wisten de obers niet welk glas welk wijn was. Bij het brengen van het dessert, hing het hemd al half uit zijn broek. Weinig stijlvol. Na het betalen van de rekening van 300 euro kregen kregen met moeite een goede avond gewenst.
Nee, het eten en het kader was ok, maar er is nog veel werk aan de bediening.

17 januari 2019 beoordeeld

Fijne en betaalbare voeding , met vriendelijke bediening.
Wij hebben voor voor- en hoofdgerecht en waren hiermee voldaan.
Lekkere voeding die ook een lust is voor het oog!
Bediening is casual, en hoeft ook niet meer te zijn

22 december 2018 beoordeeld

Bistro is gelegen in de nieuwe business tribune van Zulte Waregem met uitstekend zicht op de grasmat. Interieur is eerder industrieel. Lekker lunch genoten (keuzemenu) - vriendelijke en vlotte bediening.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Bistro Berto bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Bistro Berto geweest? Deel je ervaringen!