“Geen oog naar cliënteel”
Beoordeling van Sushi waregem

Sushi waregem
Geclassificeerd als nr. 29 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 25 - € 50
18 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een sushi liefhebber, ik maak ze zelf heel graag. Maar had deze avond geen zin om ze zelf te maken. Ik ben gewend om naar sushi Waregem te gaan. Maar ik had hen al 2x gebeld geen antwoord. Ik ben dan langs geweest om te zien of ze wel open waren, ze waren open. Ging naar binnen maar ze hadden geen oog naar het binnen komend cliënteel om na te gaan of ik besteld had. Ging terug naar buiten en belde hen een derde maal geen Antwoord. Ben dan trg naar binnen gegaan en terug geen oog op het cliënteel er stonden al 4 mensen voor me en het ging niet vooruit, het mag dan wel druk zijn. Spreek uw klanten aan als ze binnen komen.

Jullie zijn een vaste klant kwijt.

Datum van bezoek: september 2021

6 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

1 dag voor de verjaardagfeest wordt de tafel geannuleerd ! We komen nooit meer terug!...zeer spijtig

Datum van bezoek: mei 2021
6 april 2021 beoordeeld

Na 50 min na bestelling zou het klaarstaan. Ik ben er om 21u en vertellen ze doodleuk dat het nog eens 20 min wachten is??? Dak kan niet sorry.
Het was heel druk en dat vertaalde zich naar de sushi ook. Jammer hoor!!!!

Datum van bezoek: april 2021
28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere en verse sushi. Stipt op het gevraagde tijdstip klaar om op te halen. Het was de eerste keer maar zeker en vast niet de laatste keer!

Datum van bezoek: juni 2020
7 augustus 2019 beoordeeld

de gastvrouw is een echte schat, het ganse team is super vriendelijk , Sushi Waregem een echte aanrader, ook om af te halen ...

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Sushi waregem bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Sushi waregem geweest? Deel je ervaringen!