“mooie grote zaak, lekker eten”
Beoordeling van Cappuccino II

Cappuccino II
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Waregem
12 april 2018 beoordeeld

Het restaurant is goed gelegen op de grote Markt en er is ruime parkeermogelijkheid in de omtrek. Het interieur is groot, ruim en kraaknet maar mist wat sfeer. De bediening is vriendelijk maar de keuken sluit reeds omstreeks 20.30 uur. We bestelden er een steak en die was van een voortreffelijke kwaliteit en uitstekend bereid. Verder is de keuze op de kaart eerder beperkt. In de zomer is het leuk vertoeven op het terras.

Datum van bezoek: april 2018

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooie moderne zaak en heel gezellig ondanks de grootte. We hebben een steak gegeten. Hij was zowel bij mijn vrouw als bij mij perfect gebakken. Het vlees was goed van smaak en mals. Maar dat mag wek vind ik voor 24,80€. De bearnaisesaus was goed. De pepersaus was heel flets, het leek meerop roomsaus met peperbolletjes. Bediening zoals het hoort, beleefd en vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2018
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch met 7 op zaterdagmiddag (marktdag...) dus zeer druk en onmogelijk te parkeren op de markt maar zeer goed(koop) (€0,50) alternatief onder “het pand” lekkere apero’s streekvoorgerechtjes en klassiekers, goeie vriendelijke bediening steeds beschikbaar jullie zien ons absoluut terug!

Datum van bezoek: oktober 2017
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede vlotte bediening. Lekkere pannenkoeken en koffie. Niet duur. Veel volk, zegt ook veel. Netjes en verzorgd.

Datum van bezoek: augustus 2017
11 april 2017 beoordeeld

is een aangename plaats om vlug in de middag iets te gaan eten ligt op de markt in waregem je hebt een goede keuze en het smaakt lekker vlotte vriendelijke bediening

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Cappuccino II bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen
Waregem, West-Vlaanderen

In Cappuccino II geweest? Deel je ervaringen!