“Tegenvaller”
Beoordeling van Het Wethuys Restaurant

Het Wethuys Restaurant
Geclassificeerd als nr. 12 van 13 Restaurants in Watou
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De dag en avond ervoor genoten van zowel Bar Bernard als De Paterstafel en dan hier na een wandeling een snelle hap willen gaan eten. De spaghetti was heel gewoontjes eigenlijk nogal weinig voor een volwassene. Kameraad had de halve kip en deze vond die zelfs slecht. Hij meende dat de kip uit de diepvries kwam, was volledig uitgedroogd en smaakloos. De koffie nadien was zelfs niet lekker. Mijn kameraad zei dat eigenlijk alleen de Cola lekker was aangezien die uit een flesje kwam. De twee punten zijn voor de vriendelijkheid van het personeel en de zeer lekkere Irish coffee volgens de dames uit het gezelschap. Tegenvaller na een geslaagde eerste dag in Watou en omstreken.

Datum van bezoek: juli 2020

3 juli 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal van gastvrouw Barbara. Avond menu van 20€ is een echte aanrader met aperitief (beste Picon uit de streek gemaakt door ene Mr. Serge) , soepje, keuze hoofdgerecht en koffie. Kamers zijn proper en het is er aangenaam slapen. Leuk adresje voor een paar overnachtingen in het mooie bierdorp "Watou".

Datum van bezoek: juli 2020
23 juni 2020 beoordeeld

Zowel het terras als het restaurant ziet er op het eerste zicht ok uit.
Helaas....wat een ontgoocheling in het bord.
Opgewarmde kost uit een grootkeuken, ik eet beter in de bedrijfskantine. Frietjes uit de diepvries.
De personen die opdienden maakten een slordige indruk.
Er zijn veel betere adresjes in Watou!
Dit neemt echter niet weg dat het er goed is voor een fris getapt Watou’s biertje.

Datum van bezoek: juni 2020
3 mei 2020 beoordeeld

Op een middag daar een dagschotel gaan eten, mooie bierkeuze.
Lekkere dagschotel met soep voor 15 euro vriendelijke bediening.
Op een middag eind mei wel een van de weinige eetgelegenheden in watou die open was . Ben je in de streek niet nalaten om eens binnen te gaan.

Datum van bezoek: juli 2019
15 februari 2020 beoordeeld

Ik heb een heel leuke ervaring gehad in het restaurant het Wethuys. Heel vriendelijke mensen, lekker eten, vlotte bediening. Zeker een aanrader en ik kom heel zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Het Wethuys Restaurant bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen
Watou, West-Vlaanderen

In Het Wethuys Restaurant geweest? Deel je ervaringen!