“Op alle gebied, altijd dik in orde. ”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Watou
28 september 2023 beoordeeld

Altijd lekker, voldoende en tiptop service, van zowel de gastvrouw als het personeel, kortom "the place to be" in het mooie en gezellige Watou.

Datum van bezoek: september 2023

12 september 2023 beoordeeld

Het moest er eens van komen.
Het was jarenlang geleden dat ik nog eens zo slecht heb gegeten,jammer dat het hier moest voorvallen.
Hadden het ons anders voorgesteld op een lief dorpspleintje,maaltijd genieten met 2, in de schaduw van het overbekende Hommelhof. Bij binnenkomst een rare geur kwam ons tegemoet. Hadden dan moeten reageren...
Daarna "huisbereide stoverij met "ovenhuis bier""!!!!! Wat was dat ?
3 stukjes vlees in een ovenpotje en de rest waren gewoon kapot gekookte vezels in een qua smaak onidentifieer bare "saus"van wat ooit eens ....? De frietjes waren ook niet top.Nochthans op hun website staat "De chef aan het fornuis serveert de meest uitgelezen producten."
Betaald en zo snel mogelijk weg,de Westvletteren gaan ophalen..
Had geen zin om te antwoorden op de vraag "was alles in orde ?"

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
Greet Carton, Eigenaar van Het Ovenhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2023

Bedankt voor uw recensie. We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Jammer dat we niet meteen hebben kunnen uitleggen wat de oorzaak van de rare geur was. Die was namelijk afkomstig van verse hopperanken die als decoratie werden opgehangen.

Het is waar dat we graag willen weten of onze gasten tevreden zijn, dus we betreuren het dat u ervoor koos om niet te antwoorden op de vraag of alles in orde was. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde, omdat het ons helpt om onze service en gerechten voortdurend te verbeteren.

We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om uw verwachtingen te overtreffen en een positieve eetervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

23 augustus 2023 beoordeeld

Gezellig 'oud' restaurant met sfeer! Vriendelijke bediening en zeer lekkere en verzorgde gerechten. Het restaurant beschikt ook over een terras. Reserveren is de boodschap om zeker te zijn van een plaatsje.

10 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel leuke ontdekking, vriendelijke bediening en lekker eten. Hier komen we zeker nog terug Monte combineren met een wandeling.

7 augustus 2023 beoordeeld

Vorig jaar na Dranouter festival langsgeweest. Was zeer goed meegevallen.Dus dit jaar terug een ommetje naar Watou en Het Ovenhuis. Niettegenstaande vol huis en terras was alles zeer gemoedelijk en zonder stress. Bediening onder leiding van de gastvrouw was meer dan correct. Spijs en drank werden vlug gereserveerd. Het eten : tapas en de amuse van de chef waren dik in orde. Hetzelfde voor de 4 verschillende hoofdgerechten; Bij leven en welzijn ; tot volgende gelegendheid. PS. de groeten aan sophie

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!