“Gezellig EN lekker!”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Watou
21 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke smaken en vriendelijke bediening!
We waren met 2 gezinnen met kinderen en de kids kregen spontaan een ook de kinderkaart.

Datum van bezoek: juli 2023

30 mei 2023 beoordeeld

Na twee jaar nog eens met de fiets in Watou geraakt en uiteraard in het Ovenhuis gaan eten. Nog steeds dezelfde vriendelijke jobstudente aan de slag en er was een fijn onthaal door iedereen . Lekker gegeten. Dit restaurant is echt een omweg waard.

Datum van bezoek: mei 2023
10 september 2022 beoordeeld

Alles dik in orde ! Gezellig interieur, mosselen uitstekend klaargemaakt, royale porties, vriendelijke bediening en lekker biertje van t'vat. Wat moet een mens nog meer hebben?

Datum van bezoek: augustus 2022
6 augustus 2022 beoordeeld

We hebben hier een mooie avond doorgebracht op een zonovergoten avond.
Het terras is niet zo ruim en ligt aan een bij momenten wel drukke weg (landbouwvoertuigen) maar naar de avond toe nam dit verkeer af en was het er prettig toeven.
We bestelden met twee een salade die erg smakelijk waren, vooral die met de huisgerookte zalm was excellent!

Maar ook de bediening was fantastisch. Vooral de jonge zoon van de uitbaters lijkt wel voor het vak geboren.
Hij doet er alles aan om het de mensen zo comfortabel mogelijk te maken, heel vriendelijk en attent.
We waren echt onder de indruk!

Datum van bezoek: augustus 2022
22 november 2021 beoordeeld

Sint-Bernardus-biertje. En nog eentje. En dan maar de steak gegeten. Vriendelijke personeel, eten zeer oké, vooral een heel gezellig plekje waar het West-Vlaams welig tiert en de ruimte in kletst. Heerlijk.

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!