“Gezellig aan het marktplein”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Watou
6 augustus 2022 beoordeeld

We hebben hier een mooie avond doorgebracht op een zonovergoten avond.
Het terras is niet zo ruim en ligt aan een bij momenten wel drukke weg (landbouwvoertuigen) maar naar de avond toe nam dit verkeer af en was het er prettig toeven.
We bestelden met twee een salade die erg smakelijk waren, vooral die met de huisgerookte zalm was excellent!

Maar ook de bediening was fantastisch. Vooral de jonge zoon van de uitbaters lijkt wel voor het vak geboren.
Hij doet er alles aan om het de mensen zo comfortabel mogelijk te maken, heel vriendelijk en attent.
We waren echt onder de indruk!

Datum van bezoek: augustus 2022

22 november 2021 beoordeeld

Sint-Bernardus-biertje. En nog eentje. En dan maar de steak gegeten. Vriendelijke personeel, eten zeer oké, vooral een heel gezellig plekje waar het West-Vlaams welig tiert en de ruimte in kletst. Heerlijk.

Datum van bezoek: november 2021
20 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte service
Prijs kwaliteit in evenwicht
Vriendelijk onthaal
Coronaproof
Luchtkwaliteit steeds gemeten centraal en correcte waarden, dus veilig

Datum van bezoek: november 2021
4 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig genieten van een lekkere verse pannekoek met een koffie. Leuk zomerterras in centrum Watou. Leuke bedrijvigheid tijdens kunstenfestival.

Datum van bezoek: september 2021
4 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De kunst in Watou kon me niet zo bekoren, de pauze nadien des te meer. We namen ons dessert op het terras van het ovenhuis. Centrum Watou, heel goeie locatie. We werden heel vriendelijk onthaald. Mijn echtgenote liet zich verwennen met verse pannenkoeken, ikzelf mocht genieten van de perfecte dame blanche. Genoeg inhuis bereide chocolade saus om het lekkere vanille ijs in te verdrinken. Dit was kunst van het hoogste niveau.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!