“gezellig en lekker...”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Watou
22 november 2021 beoordeeld

Sint-Bernardus-biertje. En nog eentje. En dan maar de steak gegeten. Vriendelijke personeel, eten zeer oké, vooral een heel gezellig plekje waar het West-Vlaams welig tiert en de ruimte in kletst. Heerlijk.

Datum van bezoek: november 2021

20 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte service
Prijs kwaliteit in evenwicht
Vriendelijk onthaal
Coronaproof
Luchtkwaliteit steeds gemeten centraal en correcte waarden, dus veilig

Datum van bezoek: november 2021
4 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig genieten van een lekkere verse pannekoek met een koffie. Leuk zomerterras in centrum Watou. Leuke bedrijvigheid tijdens kunstenfestival.

Datum van bezoek: september 2021
4 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De kunst in Watou kon me niet zo bekoren, de pauze nadien des te meer. We namen ons dessert op het terras van het ovenhuis. Centrum Watou, heel goeie locatie. We werden heel vriendelijk onthaald. Mijn echtgenote liet zich verwennen met verse pannenkoeken, ikzelf mocht genieten van de perfecte dame blanche. Genoeg inhuis bereide chocolade saus om het lekkere vanille ijs in te verdrinken. Dit was kunst van het hoogste niveau.

Datum van bezoek: september 2021
23 augustus 2021 beoordeeld

Ik bestelde de specialiteit van het restaurant, namelijk "konijn met Norbertusbier".
Het konijn was veel te gaar en was door te lange kooktijd zeer taai geworden. Weinig smaak. Bovendien werd hierbij een gemengde sla opgediend.
Mijn echtgenote bestelde toast met gerookte zalm, begeleid met een rauwkostslaatje. Deze toast was goed, zonder meer.
Onpersoonlijke bediening. Geen gezellige sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!