“Kunst in het ovenhuis”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Watou
4 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De kunst in Watou kon me niet zo bekoren, de pauze nadien des te meer. We namen ons dessert op het terras van het ovenhuis. Centrum Watou, heel goeie locatie. We werden heel vriendelijk onthaald. Mijn echtgenote liet zich verwennen met verse pannenkoeken, ikzelf mocht genieten van de perfecte dame blanche. Genoeg inhuis bereide chocolade saus om het lekkere vanille ijs in te verdrinken. Dit was kunst van het hoogste niveau.

Datum van bezoek: september 2021

23 augustus 2021 beoordeeld

Ik bestelde de specialiteit van het restaurant, namelijk "konijn met Norbertusbier".
Het konijn was veel te gaar en was door te lange kooktijd zeer taai geworden. Weinig smaak. Bovendien werd hierbij een gemengde sla opgediend.
Mijn echtgenote bestelde toast met gerookte zalm, begeleid met een rauwkostslaatje. Deze toast was goed, zonder meer.
Onpersoonlijke bediening. Geen gezellige sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2021
24 juli 2021 beoordeeld

Hoewel ik in Ieper logeerde toch tegen halfzes naar hier gefietst om een lekkere picon te drinken en een perfecte steak champignon te eten. Ondanks de drukte een hartelijk onthaal en een vriendelijke bediening. Ik kan dit restaurant warm aanbevelen. Toevallige buren hadden o.a. mosselen natuur gekozen. Zij vonden ze zeer lekker en ook een absolute aanrader.

Datum van bezoek: juli 2021
4 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik eet graag mijn stukje vlees a point, en dit is een van de weinige zaken waar ze de kunst verstaan van de perfecte cuisson. Hier krijg je altijd wat je vraagt, mijn zoon eet liever zijn stukje vlees saignant, en ook voor hem is het hier steeds perfect. Voor deze die niet weten wat a point is, ik heb er een foto bijgevoegd. Mooi rosé maar niet bloedend. En de bearnaise saus was ook weer top. Vers bereid met verse frietjes. Wat wenst een mens nog meer. Dus bedankt chef.

Datum van bezoek: september 2020
25 augustus 2020 beoordeeld

leuk terrasje met een vlotte bediening. De mogelijkheid om je met je GSM in orde te stellen voor het bezoek. Lekker croque monsieut gegeten met een lekkere koffie

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!