“Gezellig lunchen bij bezoek kunstenfestival”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Watou
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd verrassend lekker. Een vlotte bediening. Er werd een kleine onverwachte versnapering geserveerd tijdens het wachten op onze hoofdschotel. Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, het eten liet even op zich wachten, maar de zaak zat dan ook afgeladen vol. We aten een lichte lunch, met veel verse groentjes, voor een eerlijke prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 juli 2018 beoordeeld

Hier kan je op het gezellige terras genieten met een fris Ovenhuisbiertje. Daarna proeven van de heerlijke gerechtjes, en eindigen met een lekker huisgemaakt dessert.

Datum van bezoek: juni 2018
5 mei 2018 beoordeeld

Leuk terras maar negatieve ervaring!
Ik bestelde een blonde sint Bernardus maar na geproefd te hebben merkte ik dat de houdbaarheidsdatum gedeeltelijk verwijderd werd maar toch konden we zien dat het flesje vervallen was.Dit melden wij aan de ober die de waardin op de hoogte bracht maar deze weigerde elk commentaar!!! De ober verontschuldigde zich maar dat was ook alles. Geen vervanging of terugbetaling.Triestig ,zo verlies je klanten.

Datum van bezoek: mei 2018
26 april 2018 beoordeeld

na een dagje geocachen in de Westhoek kwamen we in Watou terecht. Op het terras hebben we genoten van een heerlijke aperitief en een lekker konijntje en stoofvlees. Eerlijke, lekkere keuken!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!