“Halverwege het parcours een ijsje en een koffie: Goede lokatie”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Watou
17 augustus 2017 beoordeeld

Gezellig terras in het zonnetje. Vlotte en leuke bediening. Het ijs was lekker, de koffie was goed. Zoals het moet zijn.

Datum van bezoek: augustus 2017

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ligging, maar ovenkoek met pate was niet zo lekker. Kaart is te duur. Meisjes waren wel vriendelijk en snel. Jammer het is anders prima voor een fietstocht.

Datum van bezoek: augustus 2017
9 augustus 2017 beoordeeld

op een mooie zomeravond lekker genieten van de schitterende gerechten op het terras van het Ovenhuis in Watou
niettegenstaande de grote drukte ging de bediening vlotjes, er werd correct gecommuniceerd dat het ietsje langer kon duren wegens de grote drukte, heerlijk zo konden we op het gemak genieten van onze aperitief zonder ons druk te maken of af te vragen waar ons eten bleef, kort erop onze maaltijd die verzorgd en heel lekker was ... een aanrader en dikke pluim voor de uitbaters en personeel ... heerlijk gewoon dat slaatje van de chef met scampi's

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, gezellig, zeer kindvriendelijk, vriendelijke bediening, ... je voelt je thuis in het Ovenhuis!

10 juli 2017 beoordeeld

We passeerden er om iets te drinken, en lieten ons verleiden tot een "plankje gemengd".
Mooie kaart, zalig terras, lekker eten en drinken, uitstekende bediening niettegenstaande de drukte, en redelijke prijzen.

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!