“lekker vertoeven op het terras van het ovenhuis”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Watou
9 augustus 2017 beoordeeld

op een mooie zomeravond lekker genieten van de schitterende gerechten op het terras van het Ovenhuis in Watou
niettegenstaande de grote drukte ging de bediening vlotjes, er werd correct gecommuniceerd dat het ietsje langer kon duren wegens de grote drukte, heerlijk zo konden we op het gemak genieten van onze aperitief zonder ons druk te maken of af te vragen waar ons eten bleef, kort erop onze maaltijd die verzorgd en heel lekker was ... een aanrader en dikke pluim voor de uitbaters en personeel ... heerlijk gewoon dat slaatje van de chef met scampi's

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, gezellig, zeer kindvriendelijk, vriendelijke bediening, ... je voelt je thuis in het Ovenhuis!

10 juli 2017 beoordeeld

We passeerden er om iets te drinken, en lieten ons verleiden tot een "plankje gemengd".
Mooie kaart, zalig terras, lekker eten en drinken, uitstekende bediening niettegenstaande de drukte, en redelijke prijzen.

3 juli 2017 beoordeeld

Dit was de tweede keer dat we deze brasserie/restaurant ???bezochten, helaas niet zo positief als de eerste keer. We bestelden mosselen (we hadden er ongelofelijk veel zin in) doch 50 minuten na het plaatsen van de bestelling kwam de dienster ons vertellen dat er geen mosselen meer waren. Ik vond dit allesbehalve leuk om daar 50 minuten te wachten, om dan terug een nieuwe bestelling te moeten plaatsen, die dan nogmaals 40 minuten duurde. Kaaskroketten hoeven maar gefrituurd te worden, toch?
Bovenop dit alles bleek de tafel die hun bestelling na ons geplaatst hadden toch mosselen te krijgen. Waren blijkbaar vrienden van de eigenaars en kregen dus een voorkeursbehandeling. We hebben de bediening erover aangesproken die prompt hun excuses aanboden, de eigenaars daarentegen waren heel grof. Dit is in ieder geval de laatste keer dat we deze plaats bezochten.

Datum van bezoek: juni 2017
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er 2x voor de lunch. Die was stevig en goed. Producten uit de streek. Heerlijke ovenkoeken samen met het heerlijke Watoubier.Druk bezocht, veel fietsers.We zagen iemand een vleespotje eten en dat zag er erg lekker uit! Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!