“Prima streekrestaurant”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Watou
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er 2x voor de lunch. Die was stevig en goed. Producten uit de streek. Heerlijke ovenkoeken samen met het heerlijke Watoubier.Druk bezocht, veel fietsers.We zagen iemand een vleespotje eten en dat zag er erg lekker uit! Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker.Vispannetje lekker met veel grote stukken vis.Ook konijn en stoofpotje van Lam is lekker.We komen terug

Datum van bezoek: november 2016
3 oktober 2016 beoordeeld

Elke keer opnieuw is het ovenhuis een schot in de roos. De bediening is vriendelijk en hartelijk. Het eten is verzorgd en overheerlijk. Ruime porties met veel verse groenten. Alles wordt verzorgd geserveerd. Het stoofvlees is overheerlijk. het wordt in een pot aan tafel geserveerd en de porties zijn heel royaal. Wij komen hier heel graag terug en het is nooit een misser.

Datum van bezoek: september 2016
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De mosselen van het huis zijn voor ons de beste mosselen. Hiervoor komen we graag terug tijdens het kunstenfestival.

Datum van bezoek: augustus 2016
18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede service, vriendelijke mensen. Heel proper en gezellig. Heel lekker en zeker niet duur.
Tip: de macaroni is suuuuuperlekker, echt niet normaal lekker.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!