“Ovenhuis”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Watou
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker.Vispannetje lekker met veel grote stukken vis.Ook konijn en stoofpotje van Lam is lekker.We komen terug

Datum van bezoek: november 2016

3 oktober 2016 beoordeeld

Elke keer opnieuw is het ovenhuis een schot in de roos. De bediening is vriendelijk en hartelijk. Het eten is verzorgd en overheerlijk. Ruime porties met veel verse groenten. Alles wordt verzorgd geserveerd. Het stoofvlees is overheerlijk. het wordt in een pot aan tafel geserveerd en de porties zijn heel royaal. Wij komen hier heel graag terug en het is nooit een misser.

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De mosselen van het huis zijn voor ons de beste mosselen. Hiervoor komen we graag terug tijdens het kunstenfestival.

Datum van bezoek: augustus 2016
18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede service, vriendelijke mensen. Heel proper en gezellig. Heel lekker en zeker niet duur.
Tip: de macaroni is suuuuuperlekker, echt niet normaal lekker.

4 september 2016 beoordeeld

Hier gegeten voor lunch met vier vrienden. Het was zeer druk, maar op de bovenverdieping was gelukkig nog een tafel vrij. Om te beginnen kregen we een hapje van het huis - niet altijd het geval in zaken in deze prijsklasse dus alvast een prima start. De hoofdgerechten stelden ook niet teleur. Mooie porties en alles heel lekker van smaak. Wat ons betreft zeker het beste restaurant waar wij in Watou gegeten hebben. Voor de prijs moet je het zeker ook niet laten want alle gerechten zijn zeer scherp geprijsd. Aanrader!

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!