“net iets minder dan de oven ... euh ... overbuur (hommelhof)”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Watou
23 augustus 2016 beoordeeld

maar hier eet je zeker ook lekker ! de lasagne was zelfs een verrassing want opgediend in een rond bord. ruime porties !
tip op vrijdagavond alleszins op tijd reserveren want de locals doen dat ook.

22 augustus 2016 beoordeeld

heel lekker gegeten met vrienden na een bezoek aan Kunst in Watou.
Vlotte , aangename bediening. Lekkere schotels en mooi gepresenteerd.
Een aanrader voor wien in Watou komt.

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, lekker en authentiek in het centrum van Watou. Heerlijke onverwachte amuse voor het hoofdmenu. Stoofvlees, mosselen, steak tartaar, rumsteak, llemal voltreffers en meer dan voldoende. Lekkere streekbiertjes ban 't vat. Een aanrader.

13 augustus 2016 beoordeeld

Waren in Watou voor het kunstenfestival. Een authentieke locale bistro. De bediening was vriendelijk en efficient. Hebben hier een hommelbier gedronken. Dat was geen foute beslissing. Tegen de avond hebben we elk een ovenbroodje besteld, een met kaas en een met gerookte ham, zodat we het konden delen. Het ovenbrood is een oude lokale specialiteit. Ons viel het tegen. We zeiden lachend tegen elkaar.....ze hebben het vergeten af te bakken ! Ze zouden beter een groffe boerenboterham serveren....! ! Dat is veel lekkerder. De werkstudent uit de streek zei ons dat ze dat thuis ook niet meer aten. Dat betekent veel. De borden bij de andere mensen zagen er niet verkeerd uit, en zowel het terras als binnen had veel succes. We hadden de juiste keuze gemaakt. Volgend jaar als we terugkomen bestellen we een boerenboterham ! ! !

12 augustus 2016 beoordeeld

Ik eet graag mosselen, en heb er her en der in Vlaanderen al geproefd, maar hier zijn ze volgens mij het best, met een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Wat meer is, ik heb beslist om nergens anders nog mosselen te eten. Je krijgt een portie van om en bij de 1.2 kg, je kan kiezen tussen natuur, wijn of van het huis bereiding. Verse frietjes of brood erbij. En de lekkerste mosselsaus. Mocht je hier in de buurt zijn, en je hebt zin in mosselen, aarzel dan niet en ga naar het ovenhuis in Watou.

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!