“Lekker en authentiek”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Watou
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, lekker en authentiek in het centrum van Watou. Heerlijke onverwachte amuse voor het hoofdmenu. Stoofvlees, mosselen, steak tartaar, rumsteak, llemal voltreffers en meer dan voldoende. Lekkere streekbiertjes ban 't vat. Een aanrader.

13 augustus 2016 beoordeeld

Waren in Watou voor het kunstenfestival. Een authentieke locale bistro. De bediening was vriendelijk en efficient. Hebben hier een hommelbier gedronken. Dat was geen foute beslissing. Tegen de avond hebben we elk een ovenbroodje besteld, een met kaas en een met gerookte ham, zodat we het konden delen. Het ovenbrood is een oude lokale specialiteit. Ons viel het tegen. We zeiden lachend tegen elkaar.....ze hebben het vergeten af te bakken ! Ze zouden beter een groffe boerenboterham serveren....! ! Dat is veel lekkerder. De werkstudent uit de streek zei ons dat ze dat thuis ook niet meer aten. Dat betekent veel. De borden bij de andere mensen zagen er niet verkeerd uit, en zowel het terras als binnen had veel succes. We hadden de juiste keuze gemaakt. Volgend jaar als we terugkomen bestellen we een boerenboterham ! ! !

12 augustus 2016 beoordeeld

Ik eet graag mosselen, en heb er her en der in Vlaanderen al geproefd, maar hier zijn ze volgens mij het best, met een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Wat meer is, ik heb beslist om nergens anders nog mosselen te eten. Je krijgt een portie van om en bij de 1.2 kg, je kan kiezen tussen natuur, wijn of van het huis bereiding. Verse frietjes of brood erbij. En de lekkerste mosselsaus. Mocht je hier in de buurt zijn, en je hebt zin in mosselen, aarzel dan niet en ga naar het ovenhuis in Watou.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig oud-Vlaams interieur kenmerkt dit eethuis/tearoom. De ovenkoek met gemengd beleg( kaas en paté uit Watou, gerookte ham en een sneetje van de zeuge..) en salade, was lekker en origineel. De portie was ruim, de prijs correct. Door de vlotte bediening verloren we geen tijd om verder van het kunstenfestival te genieten!

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie prijs/kwaliteit, verse lekkere en eerlijke gerechten. De efficiëntie van de bediening is wel een werkpuntje, de vriendelijkheid is top.

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen
Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!