“Hier zijn de mosselen het best”
Beoordeling van Het Ovenhuis

Het Ovenhuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Watou
12 augustus 2016 beoordeeld

Ik eet graag mosselen, en heb er her en der in Vlaanderen al geproefd, maar hier zijn ze volgens mij het best, met een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Wat meer is, ik heb beslist om nergens anders nog mosselen te eten. Je krijgt een portie van om en bij de 1.2 kg, je kan kiezen tussen natuur, wijn of van het huis bereiding. Verse frietjes of brood erbij. En de lekkerste mosselsaus. Mocht je hier in de buurt zijn, en je hebt zin in mosselen, aarzel dan niet en ga naar het ovenhuis in Watou.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig oud-Vlaams interieur kenmerkt dit eethuis/tearoom. De ovenkoek met gemengd beleg( kaas en paté uit Watou, gerookte ham en een sneetje van de zeuge..) en salade, was lekker en origineel. De portie was ruim, de prijs correct. Door de vlotte bediening verloren we geen tijd om verder van het kunstenfestival te genieten!

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie prijs/kwaliteit, verse lekkere en eerlijke gerechten. De efficiëntie van de bediening is wel een werkpuntje, de vriendelijkheid is top.

29 juli 2016 beoordeeld

We waren te laat voor de lunch, we bestelden dus ovenkoek met kaas. Je verwacht dan iets dat uit de oven komt. Maar neen, dat was dus een platte, smakeloze, witte ronde koek met drie flinterdunne sneetjes goedkope kaas erbovenop gelegd, met twee schijfjes tomaat, wat ongeschilde schijfjes komkommer, en het soort dunne wortel en knolselderslierten waaraan je denkt te zien wat het is, want smaken doe je het niet.
De 'croque monsieur' was ook zo'n dunne platte koek..
Dat kost dan 9 euro.

Datum van bezoek: juli 2016
22 juli 2016 beoordeeld

Bijzonder eerlijke (eenvoudige) keuken, maar erg lekker, daarbij nog een erg lokaal bier en een allervriendelijkste bediening (in een sappig dialect).

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Het Ovenhuis bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen
Watou, West-Vlaanderen

In Het Ovenhuis geweest? Deel je ervaringen!