“Heerlijke paling in het groen”

Een Huis Tussen Dag en Morgen
Geclassificeerd als nr. 9 van 12 Restaurants in Watou
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Open op valentijn 12 februari alsook 13 en 14 februari
16 augustus 2019 beoordeeld

Lekkerste paling in hetvgroen die we ooit gegeten hebben. Supervriendelijke bediening ook, ook al kwamen we steeds buiten de gewone uren. Gingen vomgende dag terug en ok bouillabaise was verrassend en heel lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier met zijn zessen. We werden naar achteren gedirigeerd en laat dat nou juist de minst gezellige ruimte te zijn. Maar goed, we kwamen voor de lunch en we hadden trek. De bediening is knullig en langzaam. Een dienblad met twee handen vasthouden en dan op de hoek van de rand van de tafel laten balanceren getuigd niet bepaald van horeca ervaring. De “slaatjes” waren prima, maar hoewel we vier verschillende bestelden (to share) was de basis steeds hetzelfde. Weinig tot geen variatie dus. En dan de prijzen .. veel te duur voor wat je krijgt. Niet nog eens, helaas.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 september 2018 beoordeeld

De lunch bestond uit 2 prima gebakken sliptongen(pp) met salade en frietjes en een lekker ijsdessert, samen met een karaf (1/2l) prima witte wijn, alles voor 56€ voor twee personen. Heel vriendelijke en vlotte bediening. Als we in Watou zijn komen we zeker terug.

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 1str keer gaan eten in,, een huis tussen dag en morgen" voor echte zeemensen zeevruchten gaan eten in watou was een groot vraagteken. Maar alles was SUPER lekker,zeer vers en heel verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee salades en wat glazen witte wijn met koffietjes ter afronding. Tijdens het Watou kunstgebeuren een uitstekende lunchplek met vriendelijke service. Tja, en als je vraagt naar de bereidingswijze van de kip in de Caesarsalade dan zegt de jonge ober gewoon dat hij geen idee heeft. Ontwapend eerlijk!

Reizigers die Een Huis Tussen Dag en Morgen bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Een Huis Tussen Dag en Morgen geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.