“bevestiging van beoordelingen van Martin933 + bettedehaes + frankyv807”
Beoordeling van De Paterstafel

De Paterstafel
Reserveer een tafel
za 24/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Watou
Keukens: Zwitsers, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Lekker, gezellig eten. Rustig genieten. Aangename prijzen. Klein restaurant met een 25 plaatsen. Verse producten. Wij volgen de seizoenen. Uitgebreide kaart met wildgerechten. Met drie kamers, elk met eigen douche en toilette, voor wie na het eten wil overnachten.
12 september 2020 beoordeeld

Super kwaliteit en smaak van de gerechten en wijn - waren er meer restaurants zoals de paterstafel gezellig rustig buitenterras

Datum van bezoek: september 2020
885dep, Eigenaar van De Paterstafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Bedankt

2 september 2020 beoordeeld

Heerlijk buiten kunnen eten bij De Paterstafel. We werden zeer gastvrij ontvangen en het eten was heerlijk. Om met ons gezelschap e.e.a. behapbaar (pun intended) te houden, werd ons gevraagd om vooraf de bestellingen door te geven. Dit deden we met enige schroom, want het bleek dat we bijna allemaal iets anders bestelden. Dat moet vast een klus geweest zijn voor de keuken, maar het kwam helemaal goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt

26 augustus 2020 beoordeeld

Wanneer je in Watou bent zeker gaan dineren in de Paterstafel. Mark de gastheer en zijn madame Daniëlle de chefkok maken er een speciale avond van. Het lekkere eten en de speciale sfeer zijn een bezoekje waard. Wanneer wij terug in de streek zijn gaan wij zeker terug

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
885dep, Eigenaar van De Paterstafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

25 augustus 2020 beoordeeld

Slow food in een relaxte sfeer, ruime keuze vlees, vis, veggie; gepersonaliseerde bediening, (h)eerlijke producten, alles coronaproof

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
885dep, Eigenaar van De Paterstafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

25 augustus 2020 beoordeeld

Sinds jaar en dag is het traditie om tijdens de zomer naar Watou af te zakken. En ook een bezoek aan De Paterstafel hoort daar elk jaar opnieuw weer bij. Er zijn immers meer dan genoeg redenen om terug te komen : de hartelijke ontvangst door Frank, een heerlijke picon, de lekkere en eerlijke gerechten van Daniëlle, de ongedwongen sfeer ! Smakelijk !

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
885dep, Eigenaar van De Paterstafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Reizigers die De Paterstafel bekeken, bekeken ook

In De Paterstafel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.