“Genieten !”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Watou
Keukens: Zwitsers, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Lekker, gezellig eten. Rustig genieten. Aangename prijzen. Klein restaurant met een 25 plaatsen. Verse producten. Wij volgen de seizoenen. Uitgebreide kaart met wildgerechten. Met drie kamers, elk met eigen douche en toilette, voor wie na het eten wil overnachten.
25 augustus 2020 beoordeeld

Sinds jaar en dag is het traditie om tijdens de zomer naar Watou af te zakken. En ook een bezoek aan De Paterstafel hoort daar elk jaar opnieuw weer bij. Er zijn immers meer dan genoeg redenen om terug te komen : de hartelijke ontvangst door Frank, een heerlijke picon, de lekkere en eerlijke gerechten van Daniëlle, de ongedwongen sfeer ! Smakelijk !

Datum van bezoek: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
885dep, Eigenaar van De Paterstafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

24 augustus 2020 beoordeeld

Akkoord, De Paterstafel is geen restaurant voor snel eens tussendoor. Je moet je tijd hebben. Maar eens je in een mentale staat van onthaasting bent, dan kan je heerlijk genieten van de eerlijke gerechten zonder franjes. Enkel de beste ingrediënten zijn goed genoeg.Geen hip gedoe ook, maar een ouderwets hartelijk onthaal, al even relaxed als het eten.
En dus komen we hier elk jaar één keer terug. En blijven we dat doen.

Datum van bezoek: augustus 2020
10 augustus 2020 beoordeeld

De ontvangst was vriendelijk(mogelijkheid aperitief op terras en maaltijd binnen in de zaak.
De kwaliteit van het opgediende eten beantwoordde aan onze verwachting. De verhouding
prijs/kwaliteit lijkt ons correct.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
885dep, Eigenaar van De Paterstafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2020

7 augustus 2020 beoordeeld

(zie antwoord van eigenaar op recensie wvdtogt)

Hoe durft u zo te reageren? "Schijnbare" aandoening??!
Hoe durft u een oordeel te hebben over de medische toestand van een gast?
Dit is echt ver beneden alle peil.. beledigend en zeer kwetsend.

Wij hebben van tevoren per e-mail aangegeven dat wij een hoofdgerecht zouden delen vanwege een medische conditie. Als u daar niet van gediend was geweest, had u dat in uw antwoord aan ons aan kunnen geven, dan hadden we een ander restaurant gezocht.
Ons achteraf beschuldigen van én liegen én willen "profiteren" is werkelijk schandalig.

Wij hebben, zoals gezegd genoten van het eten dat u bereid hebt voor ons. We vonden alleen de sfeer wat koel en de inrichting wat oubollig. Dat mag toch gezegd?

Het was in ieder geval nogal een verschil met de enorme egards waarmee de luidruchtige, winden latende Engelse dame behandeld werd.

U vroeg ons per e-mail om een recensie, maar wanneer de woorden u niet genoeg bevallen schoffeert u uw gasten. We zien dat duidelijk terug in andere reacties hier op Trpadvisor die niet naar uw zin zijn. Als u niet met kritiek kunt omgaan, moet u niet om beoordelingen bedelen.

Ja meneer, smaken verschillen. Accepteer dan dat niet iedereen lyrisch reageert.

Excuses uwer zijde zijn in dezen op zijn plaats.

Datum van bezoek: juli 2020
PizzaWatou1, Eigenaar van De Paterstafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2020

Hoe durf je…?
Medische aandoening: er was sprake van een lichte maagaandoening. Aan de eetlust te beoordelen was het geen groot probleem.
Interieur: ja, U mag de sfeer en interieur beoordelen en ik mag daarop reageren.
Engelse dame: een ietsje respect voor een persoon van ongeveer tachtig jaar zou niet misplaatst zijn.
Recensie: dit is hoe Tripadvisor werkt. Ieder gast krijgt bij ons de kans zijn oordeel te geven en wij hebben het recht hierop te antwoorden. Als U niet kunt omgaan met een antwoord, moet U geen kritiek geven.
Smaken verschillen: dit is precies wat ik geantwoord heb; we zijn akkoord.
Ik wens verder geen polemiek te voeren, heb betere dingen te doen.

7 augustus 2020 beoordeeld

Derde maal gegeten in de Paterstafel, en voor de derde keer alles tiptop in orde. Vriendelijke gastheer, verse producten en uitstekend bereid.

Reizigers die De Paterstafel bekeken, bekeken ook

In De Paterstafel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.