“Hopscheuten ”
Beoordeling van De Paterstafel

De Paterstafel
Reserveren met
De Paterstafel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Watou
Keukens: Zwitsers, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Lekker, gezellig eten. Rustig genieten. Aangename prijzen. Klein restaurant met een 25 plaatsen. Verse producten. Wij volgen de seizoenen. Uitgebreide kaart met wildgerechten. Met drie kamers, elk met eigen douche en toilette, voor wie na het eten wil overnachten.
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gastvrij ontvangen, het hopscheutenmenu was heerlijk en de overnachting was supper. We blijven terugkomen!

Datum van bezoek: februari 2018

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden!! Onverwacht kwamen we aan bij de paterstafel. We waren zeer welgekomen en kregen de paterstafel... een tafel die je niet gewoon bent om te zien.
We aten er zeer lekkere oesters en als hoofdgerecjt kozen we voor een gerecht met hoppescheuten.
Alles zeer lekker en gezellig. Onze kleinste at een lekkere burger met verse frietjes. Ze werden ook goed gesmaakt.
Een aanrader!!

Datum van bezoek: februari 2018
10 januari 2018 beoordeeld

wij hebben genoten van een heerlijk kerstmenu op kerstdag, zeer goede bediening en een fijne gastheer

Datum van bezoek: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
14 december 2017 beoordeeld

Wij hadden het restaurant privé wegens een familiefeest. De jarige was 92 en het jongste 3 lentes.
Heel correcte naleving van de afspraken in verband met het aangepaste menu. Vlotte bediening.

Datum van bezoek: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
3 december 2017 beoordeeld

Al enkele jaren keren wij terug naar De Paterstafel om hun heerlijke degustatiemenu's te gaan smaken, dit jaar was de Wildmenu terug overheerlijk, met uitleg bij de bediening van Frank. Ook de chef Danielle komt tussendoor eens goedendag zeggen. Gezelligheid troef geen stijf gedoe wij voelen ons daar zeker thuis. TIP: bekijk ook de kaart eens zeker de moeite waard.
Groetjes, Frans en Diane.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die De Paterstafel bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen
Poperinge, West-Vlaanderen

In De Paterstafel geweest? Deel je ervaringen!