Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk en interessant

U kunt de brouwerij bezoeken met een audio tour. Wij waren hier op een zaterdag, de fabriek ligt ... meer lezen

Beoordeeld op 9 december 2023
HaMo1822
Kwadendamme, Nederland
via mobiele applicatie
Een bezoekje absoluut waard!

Moderne brouwerij, ligt midden in het landschap. Winkel is leuk, winkelpersoneel vriendelijk en ... meer lezen

Beoordeeld op 26 november 2022
M4133CFjans
Nijmegen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 171 beoordelingen

Beoordeeld op 20 oktober 2021

Een prachtig gebouw, een vlotte rondleider die ons de opslag en een stukje van de oude brouwerij liet zien, waar men bezig was met de sloop van een en ander. Van de brouwerij hebben we niets te zien gekregen. Het ging vooral snel. We kregen twee biertjes, in een glaasje van 15 centiliter. Het personeel in de bar boven en in de winkel beneden was ronduit onvriendelijk. Heel jammer. De bar ziet er heel mooi uit met het grote terras, maar ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat het vooral ging om snel geld verdienen. Ik vond het erg tegenvallen, hoe mooi het gebouw ook is en hoe lekker hun bier ook smaakte. Geen aanrader.

Datum van activiteit: oktober 2021
Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooiste uitzicht van de steek en lekker eten. Ik ga hier telkens terug. Maar wel zeer druk. Goed voor de zaak maar minder ontspannend voor de klant.

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 15 mei 2021 via mobiele applicatie

We dachten we zijn in de buurt en gaan es kijken. Heel mooi en verzorgd gebouw, voldoende sjieke parkings. Zelfs ondergronds. Mooie shop. Bar op bovenste verdieping bied prachtig zicht. Voldoende zitplaatsen en vooral verzorgd. Wat heel jammer is is het allemaal heel onvriendelijk personeel. Er kon geen vriendelijk woord af.. mss een andere job zoeken dit is niet hoe het er in de horeca sector aantoe moet gaan. Chans dat het bier top is en de nachos waren super!

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 14 september 2020

Mooi uitzicht boven in de bar. Niet echt vriendelijk ontvangen. Maar het bier en de picon maakten veel goed.

Datum van activiteit: september 2020
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2020

Jammer om te horen dat het ontvangst beter kon. Bedankt voor jouw feedback!

Beoordeeld op 10 september 2020 via mobiele applicatie

Dit als bierliefhebber is een Must Do !!! Bij mooi weer welliswaar, prachtig panorama over de velden en kerken...ik heb het Tokyo bier van tvat gedronken, heel lekker...

Datum van activiteit: september 2020

Dank voor de mooie woorden!