Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Voor het uitzicht de mooite waard.

Mooi uitzicht boven in de bar. Niet echt vriendelijk ontvangen. Maar het bier en de picon maakten ... meer lezen

Beoordeeld op 14 september 2020
Johan10-1962
Stekene, België
Waaauw

Dit als bierliefhebber is een Must Do !!! Bij mooi weer welliswaar, prachtig panorama over de ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2020
Thevyruss
Torhout, België
via mobiele applicatie
Lees alle 158 beoordelingen

Beoordeeld op 12 mei 2020

Na de film in de "Gouden Ster" de rondleiding en degustatie gevolgd. Eigenlijk wordt het programma afgeraffeld! Jammer, zo houdt Bernardus niet veel vrienden over!

Datum van activiteit: november 2019
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2020

Hallo, dat is jammer om te horen. Dank voor jouw feedback, we nemen dit intern zeker mee.

Beoordeeld op 16 maart 2020

Eerst de lunch genomen in het restaurant op het dakverdiep. Prachtig panoramisch uitzicht. Eten was lekker.
Na de lunch een zeer goed georganiseerde rondleiding afgesloten met twee biertjes en pakket met 4 flessen bier en een mooi glas bij afscheid

Datum van activiteit: maart 2020
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Dank je voor de mooie woorden, Christian!

Beoordeeld op 6 maart 2020

Mooi gebouw, idyllische ligging, mooie shop, bar bernard op de derde verdieping biedt uitstekende keuken, goede lunchformule en bierdegustatie. Uitzicht tot 30 kilometer in Frankrijk.PRACHTIG TERRAS.

Datum van activiteit: maart 2020

Merci! Dankjewel! Hopelijk tot nog eens in Watou ;-)

Beoordeeld op 8 december 2019

We vonden het veel te druk in de Bar en het was een nogal onpersoonlijke bediening. De parking was ook volzet dus dat was een afknapper van jewelste.

Datum van activiteit: december 2019
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Beste, in het weekend kan het inderdaad druk zijn. Je kan steeds jouw plaats in de bar op voorhand reserveren via de website of geef ons een belletje op voorhand. Dank voor het begrip.

Beoordeeld op 2 december 2019

De rondleiding kost 12.50 € maar in de plaats krijg je een pakket van 9.50 € ( 4 soorten bier en een mooi glas ) en twee drankjes na de rondleiding in de bar . Wij hadden gereserveerd voor de Nederlandse rondleiding met een vriendelijke meisje die het heel duidelijk bracht . Jammer genoeg hadden we niet gereserveerd om in de bar te eten want alles zat vol maar na de rondleiding vonden we gelukkig nog een tafeltje en genoten van een tapasschotel met ons lekker biertje.

Datum van activiteit: oktober 2019

Bedankt voor de fijne reactie!