Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Voor het uitzicht de mooite waard.

Mooi uitzicht boven in de bar. Niet echt vriendelijk ontvangen. Maar het bier en de picon maakten ... meer lezen

Beoordeeld op 14 september 2020
Johan10-1962
Stekene, België
Waaauw

Dit als bierliefhebber is een Must Do !!! Bij mooi weer welliswaar, prachtig panorama over de ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2020
Thevyruss
Torhout, België
via mobiele applicatie
Lees alle 158 beoordelingen

Beoordeeld op 2 december 2019

De rondleiding kost 12.50 € maar in de plaats krijg je een pakket van 9.50 € ( 4 soorten bier en een mooi glas ) en twee drankjes na de rondleiding in de bar . Wij hadden gereserveerd voor de Nederlandse rondleiding met een vriendelijke meisje die het heel duidelijk bracht . Jammer genoeg hadden we niet gereserveerd om in de bar te eten want alles zat vol maar na de rondleiding vonden we gelukkig nog een tafeltje en genoten van een tapasschotel met ons lekker biertje.

Datum van activiteit: oktober 2019
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Bedankt voor de fijne reactie!

Beoordeeld op 22 oktober 2019

Heel mooie locatie. Prachtig zicht en zeer 7 bediening. Naar mijn mening zeer geschikt voor iets grotere groepen. Er Nog niet gegeten, maar dat zal binnenkort gebeuren. Menu zag er zeer goed uit.

Datum van activiteit: juni 2019
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Dank je!

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Niet alleen de brouwerij is interessant, maar vooral de Bar Bernard is uniek, niet zozeer om er lekker te eten, maar vooral voor het concept met een prachtig vergezicht over de weidse omgeving. Vanop het terras, achter glazen wanden, heeft men een mooi vergezicht. Qua eten, niet slecht en een vlotte bediening. Wel steeds veel volk, dus niet voor een rustige hap. Een bezoek zeker aan te raden als men in de streek is. Zeer interessant is de parking onder de grond en een grote lift naar boven.

Datum van activiteit: augustus 2019
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Dank je, Frans!

Beoordeeld op 21 juli 2019

Als vaderdag cadeau kregen ik en mijn vrouw van ons kinderen een overnachting in Guesthouse "Het Brouwershuis" gelegen naast de brouwerij en een rondleiding in de brouwerij. Het Brouwershuis is een oude woning met nieuwe aanbouw in hout en veel glas. Heb de indruk dat ze nog volop aan het renoveren zijn, er heerst een huiselijk gevoel en je kan volop gebruik maken van het salon en zithoek in varanda. Er is een bar met zelfbediening en lectuur en eveneens gezelschapsspelen.
We hadden een prachtige kamer met ruime douche en salon en het ontbijt was top.
In de brouwerij is een rooftopbar met uitzicht en je kan er lekker eten en genieten van de biertjes.
De rondleiding was in groep en verliep in een ontspannen sfeer, de vrouwelijke gids was zeer vriendelijk. Kortom het was een geslaagde trip en we hebben enorm genoten. Een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2019

Dank je!

Beoordeeld op 12 juni 2019

St. Bernardus heeft sinds enkele maanden een nieuw concept. Je kan nu individueel een reservatie maken voor een bezoek. Er is een prachtige roof-top bar, aangelegd hoppeveld, alsook een ondergrondse parking en lift.
Op vrijdag 7 juni hebben we met 3 personen een rondleiding gevolgd in de brouwerij. Filmpje was informatief, maar wegens de slechte klank is het moeilijk verstaanbaar (ondertitels misschien) Gidsbeurt was ok. Afsluiter met 2 proevertjes in Bar Bernard, prachtige roof-top uitzicht en je krijgt nog een geschenkenpakket.

Datum van activiteit: juni 2019

Dank je Kristin, we nemen jouw commentaar ernstig: we gaan het filmpje binnenkort laten ondertitelen.