Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Voor het uitzicht de mooite waard.

Mooi uitzicht boven in de bar. Niet echt vriendelijk ontvangen. Maar het bier en de picon maakten ... meer lezen

Beoordeeld op 14 september 2020
Johan10-1962
Stekene, België
Waaauw

Dit als bierliefhebber is een Must Do !!! Bij mooi weer welliswaar, prachtig panorama over de ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2020
Thevyruss
Torhout, België
via mobiele applicatie
Lees alle 158 beoordelingen

Beoordeeld op 21 juli 2019

Als vaderdag cadeau kregen ik en mijn vrouw van ons kinderen een overnachting in Guesthouse "Het Brouwershuis" gelegen naast de brouwerij en een rondleiding in de brouwerij. Het Brouwershuis is een oude woning met nieuwe aanbouw in hout en veel glas. Heb de indruk dat ze nog volop aan het renoveren zijn, er heerst een huiselijk gevoel en je kan volop gebruik maken van het salon en zithoek in varanda. Er is een bar met zelfbediening en lectuur en eveneens gezelschapsspelen.
We hadden een prachtige kamer met ruime douche en salon en het ontbijt was top.
In de brouwerij is een rooftopbar met uitzicht en je kan er lekker eten en genieten van de biertjes.
De rondleiding was in groep en verliep in een ontspannen sfeer, de vrouwelijke gids was zeer vriendelijk. Kortom het was een geslaagde trip en we hebben enorm genoten. Een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2019
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Dank je!

Beoordeeld op 12 juni 2019

St. Bernardus heeft sinds enkele maanden een nieuw concept. Je kan nu individueel een reservatie maken voor een bezoek. Er is een prachtige roof-top bar, aangelegd hoppeveld, alsook een ondergrondse parking en lift.
Op vrijdag 7 juni hebben we met 3 personen een rondleiding gevolgd in de brouwerij. Filmpje was informatief, maar wegens de slechte klank is het moeilijk verstaanbaar (ondertitels misschien) Gidsbeurt was ok. Afsluiter met 2 proevertjes in Bar Bernard, prachtige roof-top uitzicht en je krijgt nog een geschenkenpakket.

Datum van activiteit: juni 2019

Dank je Kristin, we nemen jouw commentaar ernstig: we gaan het filmpje binnenkort laten ondertitelen.

Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Op een mooie lentedag bar Bernard bezocht! Vanaf het groot terras Heb je een fantastisch uitzicht op de heuvels! Op dit terras prachtige meubelen van extremis.
Leuke en originele kaart met wat hapjes en gerechten. De bediening liep vlot en alles wat mooi gepresenteerd. We komen zeker nog eens terug om iets te eten.
Nobody is perfect dus ook een puntje van kritiek: binnen kan het heel lawaaierig zijn. Als je met je 2’tjes rustig wil dineren ga je beter ergens anders of zoek je een plaatsje ergens in een hoekje van het restaurant.

Datum van activiteit: mei 2019

Dank Jurgen!

Beoordeeld op 13 april 2019

wij gaan er vast en zeker wel eens gaan overnachten ik hoop dat het niet zo is als in de paterstafel

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019

Sint-Bernardus heeft een aantal verbouwingen achter de rug: een ruime shop, parkeergelegenheid onder de brouwerij en vooral de rooftop bar. De rondleiding is niet spectaculair: als bierliefhebber heb ik al veel beter meegemaakt.
Voor de rest toch wel de moeite om eens te passeren wanneer men in de buurt is.

Datum van activiteit: maart 2019
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Dank voor de mooie woorden.